//
کدخبر: ۳۸۶۲۰۴ //

چرا هیچ بلیت هواپیمایی برای سفر نیست؟

در روزهای اخیر با بررسی سایت‌های فروشنده بلیت هواپیما و آژانس‌های هواپیمایی در مسیر پروازی خوزستان به مناطق مختلف کشور هیچ بلیتی برای سفر یافت نمی‌شود. این موضوع برای سفر به مقصد خوزستان و اهواز نیز صادق است.


چرا هیچ بلیت هواپیمایی برای سفر نیست؟
به گزارش فرتاک نیوز،

در حالی که مسیر پروازی اهواز- تهران یکی از پرترددترین مسیرهای پروازی ایران است اما با بررسی درگاه‌های فروش اینترنتی بلیت هواپیما و همچنین آژانس‌های مسافرتی هیچ بلیتی برای سفر از اهواز به تهران تا اواسط اسفندماه پیدا نمی‌شود.

این موضوع در دیگر مسیرهای پروازی از جمله مسیر اهواز- مشهد، اهواز-کیش و همچنین مسیرهای برگشت نیز صدق می‌کند و هیچ پروازی از امروز ۲۳ بهمن ماه تا حدود ۲ هفته آینده و اواسط اسفندماه در این مسیرها برای مسافران نیست.

امید خوانساری عضو دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی خوزستان در گفت و گو با ایسنا، در خصوص این مساله گفت: یکی از مهمترین علل این موضوع بحث نارضایتی شرکت‌های هواپیمایی از قیمت بلیت پروازها است که باعث شده تا به صورت گزینشی و بسیار محدود بلیت برای پرواز عرضه کنند.

وی افزود: همچنین شرایطی که در بحث پدیده مه گرفتگی اهواز در چند هفته گذشته به وجود آمد باعث شد تا بسیاری از پروازها در مسیر اهواز با مشکل مواجه شوند و از این رو در حال حاضر در مسیرهای پروازی اهواز مشکل بلیت وجود دارد.

عضو انجمن آژانس‌های هواپیمایی خوزستان عنوان کرد: در حال حاضر در دیگر مسیرهای کشور مثل تهران – مشهد و ... مشکلی برای خرید بلیت وجود ندارد اما در مسیرهای پروازی خوزستان تا اواسط اسفندماه حتی یک بلیت برای پرواز نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۶۲۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان