//
کدخبر: ۳۸۵۸۰۱ //

عرضه ۲۰۰۰ دستگاه تارا در بورس کالا تایید شد۶۰ /دستگاه کامیون کشنده هم روی تابلو می‌رود

بورس کالا هفته آینده میزبان عرضه ۲ هزار دستگاه تارا سفید دستی و ۶۰ دستگاه کامیون کشنده فاو خواهد بود.

عرضه ۲۰۰۰ دستگاه تارا در بورس کالا تایید شد۶۰ /دستگاه کامیون کشنده هم روی تابلو می‌رود
به گزارش فرتاک نیوز،

۲ هزار دستگاه تارا دستی متعلق به گروه صنعتی ایران خودرو ۲۵ بهمن روی تابلو معاملات می‌رود و ۶۰ دستگاه کامیون کشنده فاو متعلق به سیبا موتور ۲۴ بهمن عرضه می‌شود.

جزییات عرضه تارا دستی سفید
قیمت پایه تارا دستی ۲۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده و درصد پیش پرداخت ۱۰۰ درصد است. خودرو‌ها مدل ۱۴۰۲ بوده و قرار است ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ به خریداران تحویل داده شود.

همچنین امکان تغییر رنگ به انتخاب خریدار وجود داشته و رنگ‌های مشکی متالیک آبنوس، خاکستری متالیک، نقره‌ای تیتانیوم، سبز کله غازی، قهوه ایی کادرو، قهوه ایی نسکافه، آبی اقیانوسی و قرمز ونیزی موجود است.

هر کد ملی حقیقی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کد‌های عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک خودرو بوده و خریداران باید ۱۸ سال تمام را داشته و اشخاصی که در عرضه‌های قبلی و از ابتدای سال ۱۳۹۸ از شرکت‌های خودروسازی موفق به خرید خودرو سواری شدند، امکان ثبت سفارش ندارند.

خریداران باید جهت ادامه مراحل خرید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس اینجا esale.ikco.ir نسبت به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی اقدام کنند. زمان مقرر طی پیامک تکمیل وجه هزینه متعلقات قانونی، اطلاع رسانی می‌شود و خریداران باید علاوه بر انتخاب نمایندگی مجاز، بیمه گر خود را انتخاب و اقدام به واریز وجه هزینه‌های جانبی شامل بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ ۴ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۳۱۰ تومان به علاوه ۱۵ درصد مالیات و عوارض قانونی که براساس مبلغ معامله محاسبه می‌شود، کنند.

درصورت عدم واریز هزینه‌ها حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی، زمان تحویل خودرو تغییر و مشتری متعهد به پرداخت جریمه یک دهم درصد ارزش معاملاتی به ازای هر روز تاخیر خواهند شد.

جزییات عرضه کامیون کشنده فاو
۶۰ دستگاه کامیون کشنده FAW متعلق به سیباموتور با قیمت پایه ۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان ۲۴ بهمن در بورس عرضه می‌شود.

درصد پیش پرداخت این خودرو ۳۰ درصد بوده و مدل خودرو‌ها ۱۴۰۱ می‌باشد. فاو تک محوره در رنگ سفید قرار است ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ به مشتریان تحویل شود.

صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود.

خریداران جهت تکمیل مراحل خرید، همزمان با تسویه اصل مبلغ معامله در بورس و در مدت زمان مقرر تعیین شده در اطلاعیه عرضه تکمیلی و حداکثر طی ۷ روز تقویمی با مراجعه به پورتال فروش شرکت به آدرس اینجا baman.iranecar.com نسبت به ایجاد و تکمیل پروفایل خود اقدام و نسبت به پرداخت هزینه‌های جانبی و انتخاب عاملیت مورد نظر خود جهت تحویل خودرو اقدام کنند.

هزینه‌های جانبی شامل هزینه ۹ درصد مالیات ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها جمعا به مبلغ ۱۰ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۶۰۱ تومان شامل ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بابت مالیات و عوارض شماره گذاری، ۲۵۰ هزار تومان بابت هزینه شماره گذاری، ۱۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان بابت هزینه پست، صدور کارت و هوشمندسازی کارت خودرو و ۷ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۴۰۱ تومان بابت هزینه بیمه شخص ثالث است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایبنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۵۸۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان