//
کدخبر: ۳۸۵۷ //
بیمه ایران:

به دارندگان بیمه پلاسکو ۵۰۰ برابر خسارت می پردازیم

معاون فنی بیمه ایران گفت: به دارندگان بیمه نامه ایران ساختمان پلاسکو 500 برابر حق بیمه پرداختی خسارت می پردازیم.

به دارندگان بیمه پلاسکو 500 برابر خسارت می پردازیم

به گزارش فرتاک نیوز،محمد حیدری  افزود: بیمه ایران به ازای هر یک میلیون تومان سرمایه هزار و 800 تومان حق بیمه از بیمه گذاران این ساختمان دریافت کرده و به این ترتیب به طور میانگین به ازای هر یک تومان 500 تومان خسارت به دارندگان بیمه آتش سوزی بیمه ایران پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه 125 واحد تجاری ساختمان پلاسکو بیمه آتش سوزی بیمه ایران داشته اند ، گفت: در مجموع به دارندگان این بیمه نامه ها 31 میلیارد و 600 میلیون تومان خسارت پرداخت خواهیم کرد.

معاون فنی بیمه ایران افزود: این درحالیست که بیمه ایران از این واحدها 59 میلیون و 400 هزار تومان حق بیمه در مقابل حوادثی نظیر آتش سوزی و زلزله دریافت کرده است.

حیدری گفت: دارندگان بیمه ایران ساختمان پلاسکو می توانند به شعبه فردوسی بیمه ایران پایین تر از چهارراه استانبول که نزدیک ترین شعبه بیمه به محل حادثه است مراجعه و تشکیل پرونده دهند.

وی با بیان اینکه تنها احراز هویت بیمه گذاران از طریق کد ملی آنها برای تشکیل پرونده کافی است، افزود: اسامی و جزئیات بیمه این واحدها نزد بیمه ایران مشخص است و تنها کافی است بیمه گذار به شعبه فردوسی ما مراجعه و تشکیل پرونده دهد.

حیدری گفت: به خاطر از بین رفتن ساختمان فرآیند ارزیابی فیزیکی خسارت در بررسی خسارت پرداختی حذف شده و تنها فرآیند مالی و حسابرسی باقی می ماند و ما سعی داریم در اسرع وقت خسارت بیمه گذاران ساختمان پلاسکو را پرداخت کنیم.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان