//
کدخبر: ۳۸۵۳۰۴ //

آرامش در بازار سایپایی‌ها؛ قیمت خودرو افت کرد + جدول

سایپایی‌ها امروز 16 بهمن 1401 با افت یک تا 2 میلیونی در بازار قیمت گذاری شدند و رصد بازار نشان دهنده آن است که دو محصول سایپا هم امروز تغییر قیمت نداشتند.

آرامش در بازار سایپایی‌ها؛ قیمت خودرو افت کرد + جدول
به گزارش فرتاک نیوز،

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که سایپایی‌ها با آرامش از تعطیلات بازگشتند. از سوی دیگر به گفته فعالان بازار خودرو امروز نرخ دلار هم در بازار آرامش داشت و این امر موجب شد؛ نوسان اندک قیمت دلار موجب شد تا شاهد اثر آن در بازار خودرو باشیم. براساس ارزیابی بازار در میان محصولات سایپا «شاهین»، «کوییکR » ، «کوییک معمولی» و «تیبا صندوقدار» در بازار افت قیمت داشتند و «تیبا2 معمولی» و «ساینا» بدون تغییر راهی بازار شدند.  

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR » ، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 528 میلیون تومان شد و افت 2 میلیونی قیمت را ثبت کرد. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» هم بدون تغییر در بازار 313 میلیون تومان قیمت‌ خورد و تغییری نداشت. 

اما رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که خانواده کوییک هم امروز افت قیمت یک تا 2 میلیونی در بازار داشتند و با این شرایط  «کوییکR» در بازار 323 میلیون تومانی شد و «کوییک معمولی» در بازار 314 میلیون قیمت خورد. «تیبا صندوقدار» هم در بازار 308 میلیون تومان قیمت خورد و افت 2 میلیونی داشت و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 312 میلیون تومان دست به دست شد و تغییر قیمت نداشت.

سایپا 16

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۵۳۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان