//
کدخبر: ۳۸۴۴۱۴ //

پیش بینی قیمت سکه امروز ۱۰ بهمن

روز یکشنبه دلار در مسیر افزایشی حرکت کرد و سکه یکبار دیگر حرکات نوسانی خود را با اسکناس آمریکایی تنظیم کرد و هم زمان با رشد این ارز، در مسیر صعودی قرار گرفت و به کانال بالاتر رفت.


پیش بینی قیمت سکه امروز 10 بهمن
به گزارش فرتاک نیوز،

افزایش قیمت سکه امامی در روز یکشنبه در شرایطی صورت گرفت که این فلز گران بها از لحاظ بنیادی ظرفیت رشد بیشتر را نداشت و فاصله ارزش ذاتی و قیمت بازار قابل توجه بود. سایت اتحادیه سکه گزارش داد که حباب سکه در روز یک شنبه 9 بهمن در مقاطعی بالای 3 میلیون و 500 هزار تومان بود.

این حباب نشان می دهد که قیمت سکه با ارزش اونس طلا و دلار هماهنگ نبود و قیمت فلز گران بهای داخلی بر اساس انتظارات سکه بازان  بالاتر از سطحی مورد معامله قرار می گرفت که قیمت دلار و اونس از آن حمایت می کردند.

با توجه به اینکه سکه رفتار منطقی در ماه های اخیر ندارد و بیشتر بر اساس حرکات دلار، تغییرات قیمتی خود را دنبال می کند، می توان انتظار داشت که در روز جاری نیز ادامه رشد دلار حتی منجر به حضور فلز گران بهای داخلی به کانال بالاتر شود.

با این حال، هر زمان در هفته های اخیر سکه به کانال 25 میلیون تومان رفته است، میزان فروش های سکه بازان افزایش پیدا کرده است و قیمت در مسیر نزولی قرار گرفته است و این اتفاق می تواند در روزهای بعد نیز تکرار شود.  

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۴۴۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان