//
کدخبر: ۳۸۱۸۱۶ //

آخرین خبر درباره دریافت کالابرگ الکترونیکی + جزییات

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها درباره جزییات و چگونگی اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی و پیامک‌های جعلی ارسال شده به نام این سازمان نیز صحبت کرد.

آخرین خبر درباره دریافت کالابرگ الکترونیکی + جزییات
به گزارش فرتاک نیوز،

طیبه سیاوشی درباره اینکه آیا در دی ماه طرح کالابرگ الکترونیکی در استان هرمزگان اجرایی شد یا خیر؟ اظهار کرد: حدود ۷۸ میلیون نفر از مردم ایران مشمول یارانه هستند که در دی ماه نیز مانند ماه‌های گذشته یارانه خود را به صورت نقدی دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه یارانه‌های نقدی امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد، افزود: اگر قرار بر اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در هر استانی باشد، ابتدا باید وجه مورد نظر یک ماه زودتر و به صورت اعتباری در نظر گرفته شود و نهایتا تا بیستم هر ماه فرصت دهیم تا آن را هزینه کنند.

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: اگر تا بیستم هر ماه این مبلغ خرج نشد، باقیمانده حساب اعتباری به صورت نقدی قابل برداشت خواهد بود.

سیاوشی با اشاره به اینکه مسئول اجرای یارانه به صورت نقدی یا کالابرگ، وزارت رفاه است، گفت: برخی پیامک‌های جعلی به نام سازمان هدفمندی یارانه‌ها ارسال شده و از مردم خواسته شده تا لینکی را باز کنند اما همه این پیامک‌ها جعلی است و از مردم می‌خواهیم به این پیامک‌ها بی‌توجهی کنند. چرا که فعلا قرار نیست کسی از لیست یارانه بگیران حذف شود و برای برقراری یارانه نیز این سازمان پیامکی ارسال نخواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۱۸۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان