//
کدخبر: ۳۷۹۶۰۱ //

افزایش ۱۶ تا ۲۳ میلیونی سایپایی‌ها در بازار + جدول قیمت

ارزیابی قیمت خودرو در بازار امروز از رشد 16 تا 23 میلیونی محصولات سایپا حکایت دارد.

افزایش 16 تا 23 میلیونی سایپایی‌ها در بازار + جدول قیمت
به گزارش فرتاک نیوز،

رشد قیمت سایپایی‌ها امروز با افزایش قیمت پرطرفدارهای ایران خودرو همراستا شد و به این طریق شاهد رکوردشکنی جدید در بازار بودیم. ارزیابی بازار از رشد قیمت «شاهین» و عبور آن از مرز نیم میلیاردی‌ها حکایت دارد؛ از سوی دیگر در بازار امروز شاهد 300 میلیونی شدن «ساینا» در بازار بودیم. در بازار امروز علاوه بر بازار خودرو نرخ دلار هم رکودشکنی کرد که به گفته فعالان این بازار رشد قیمت دلار در قیمت خودروهای داخلی اثرگذار بوده است.  

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR» ، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

خودرو «شاهین» امروز در بازار 23 میلیون رشد قیمت داشت و 525 میلیون قیمت گذاری شد، شاهین در هفته های اخیر به دفعات رشد قیمت داشت و رکوردهای جدید را ثبت کرده است. براساس ارزیابی بازار «ساینا» هم امروز رشد 20 میلیونی داشت و در بازار 300 میلیون تومان دست به دست شد. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که خانواده کوییک هم امروز در بازار 21  تا 20 میلیون افزایش داشت. با این شرایط «کوییکR» در بازار 313 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «کوییک معمولی» هم در بازار 302 میلیون قیمت خورد. «تیبا صندوقدار» هم در بازار امروز رشد 20 میلیونی قیمت داشت و 290میلیون تومان قیمت خورد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 296 میلیون تومان دست به دست شد و رشد 16 میلیونی در بازار را ثبت کرد.

 
 

 

 

سایپا 3 دی

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۹۶۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان