//
کدخبر: ۳۷۹۵۳۶ //

پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین و اتریوم/ سکه های سودآور کدامند؟

در حالی که ما عمیق تر و عمیق تر در بازار خرسی فرو می رویم، خرس‌های بازار با هر کاهش قیمت بیت‌کوین قدرت خود را از دست می‌دهند. یعنی در نهایت این گاوها هستند که خرس‌ها را در بازار خنثی می‌کنند.

پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین و اتریوم/ سکه های سودآور کدامند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

بررسی بازار کریپتو کارنسی نشان می‌دهد همزمان با نزدیک شدن به پایان سال میلادی بازار همچنان دارای نوسانات و حجم معاملات پایین قبل از فرا رسیدن کریسمس است. در این رابطه بنجامین کوئن، کارشناس معروف ارزهای دیجیتال، اخیراً اعلام کرده است که خرس‌های بازار خسته شده‌اند، زیرا قیمت بیت‌کوین با از دست دادن 75 درصد از قیمت خود از  69 هزار دلار اکنون به حدود 17 هزار دلار کاهش یافته است.

در همین حال در روز جمعه در شرایطی که ارزش بازار ارزهای دیجیتال 810.53 میلیارد دلار بود، رمزارزهای پایه و اصلی به صورت مختلطی معامله شدند به طوریکه در طول 24 ساعت گذشته کل حجم بازار کریپتو 12.46 دلار یعنی معادل 28.94 میلیارد دلار افزایش یافت. همچنین حجم کلی DeFi نیز 1.63 میلیارد دلار بود که 5.64 درصد از کل بازار را در طول 24 ساعت گذشته تشکیل داده است. علاوه بر این حجم کلی تمام استیبل کوین ها 26.33 میلیارد دلار بود که 90.97 درصد از کل حجم 24 ساعته بازار کریپتو را تشکیل می‌دهد. به همین ترتیب، اتریوم نیز عمدتاً بدون تغییر در 1220 دلار باقی مانده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۹۵۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان