//
کدخبر: ۳۷۸۲۵۸ //

۱۵۰ تن گاز مایع در تاسیسات شرکتهای اصلی منطقه ارومیه ذخیره شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: طرح سهمیه بندی و ثبت نام الکترونیکی کپسول گاز مایع یکی از اثربخش ترین طرح‌ها در رابطه با بحث صرفه جویی و شناسایی مصرف کنندگان واقعی است.

150 تن گاز مایع در تاسیسات شرکتهای اصلی منطقه ارومیه ذخیره شد

 احمد مجرد در گفت‌وگو با فرتاک‌نیوز در ارومیه اظهار داشت: استان آذربایجان‌غربی با 150 هزار خانوار نفت سوز همچنان بزرگترین مصرف کننده نفت سفید در سطح کشور به حساب می‌آید، به این ترتیب با شروع پیک سرما و افزایش روند مصرف فرآورده های نفتی، درخواست مردم نسبت به تهیه کپسول گاز مایع چندین برابر شده است.

وی افزود: با توجه به تعمیرات اضطراری که هفته گذشته در پالایشگاه اراک به وجود آمده بود، اختلالاتی در توزیع این فرآورده را موجب شده بود که خوشبختانه بلافاصله با رفع مشکل و جبران این اختلال، ذخیره سازی گاز مایع از طریق پالایشگاه های تبریز و آبادن در دستور کار قرار گرفت.

مجرد ادامه داد: خانوار های مصرف کننده نفت سفید شهری و روستای برای دریافت سهمیه گاز مایع، نیاز به ثبت نام در سامانه سدف را ندارند و هر ماه به صورت خودکار در کارت بانکی سرپرستان خانوار مصرف کننده نفت سفید شهری و روستایی تعداد 4 عدد کپسول 11 کیلویی شارژ می شود.

وی در پایان افزود: قیمت مصوب سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده برای هر سیلندر ۱۱ کیلویی 22 هزار تومان و از تمامی تاسیسات گاز مایع قابل دریافت می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۸۲۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان