//
کدخبر: ۳۷۷۶۳۰ //

جزئیات پرداخت مطالبات ۳۸ هزار میلیارد تومانی ۲.۷ میلیون بازنشسته لشکری و کشوری

با تاکید رئیس جمهور و اهتمام سازمان برنامه و بودجه، با اعتباری بالغ بر ۳۸ هزار میلیارد تومان پرداخت مطالبات مربوط به بازنشستگان لشکری و کشوری در سراسر کشور آغاز شده است.

 جزئیات پرداخت مطالبات ۳۸ هزار میلیارد تومانی ۲.۷ میلیون بازنشسته لشکری و کشوری
به گزارش فرتاک نیوز،

بابک افقهی اظهار داشت: چنانچه بازنشستگان در دستگاه‌های اجرایی همچنان پاداش خود را دریافت نکرده باشند، این هزینه باید توسط دستگاه‌های اجرایی مربوطه از خزانه درخواست شود.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های سازمان برنامه و بودجه گفت: بعد از طی فرایندی در دستگاه اجرایی برای تطبیق کد ملی و سایر مشخصه‌های مورد نیاز، پرداخت انجام خواهد شد.

گفتنی است، تا پایان آبان ماه 1401، تعداد حقوق بگیران صندوق بازنشستگی کشوری یک میلیون و هفتصد هزار نفر و بازنشستگان لشکری یک میلیون نفر اعلام شده است.

بر اساس این گزارش با آغاز پرداخت 38 میلیارد تومان مطالبات بازنشستگان لشکری و کشوری، دستگاه‌های اجرایی موظفند به منظور پرداخت به ذینفع نهایی، مشخصات کامل افراد مشمول دریافت پاداش پایان خدمت تا پایان سال 1400 را به ترتیب تاریخ بازنشستگی شامل کد ملی، تاریخ بازنشستگی، شماره شبا و مبلغ قابل پرداخت با رعایت جزء (6) بند (الف) تبصره (12) قانون بودجه سال 1400، اعلام نمایند. مسئولیت صحت اطلاعات یاد شده و تعیین میزان پاداش پایان خدمت قابل پرداخت به هر فرد با دستگاه اجرایی ذیربط خواهد بود.

لازم به ذکر است، در مهر 1401 هم نمایندگان مجلس خواستار تامین اعتبار برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان در اسرع وقت شده بودند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۷۶۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان