//
کدخبر: ۳۷۷۶۱ //

یک بام و دو هوای افزایش نرخ محصولات لبنی

دبیر انجمن صنایع لبنی گفت: تا زمان ارائه گزارش های سازمان حمایت مبنی بر افزایش نرخ نمی توان پیش بینی دقیقی از وضعیت قیمت داشت.

یک بام و دو هوای افزایش نرخ محصولات لبنی
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا باکری دبیر انجمن صنایع لبنی با اشاره به آخرین وضعیت تعیین تکلیف نرخ محصولات لبنی اظهار داشت: اگرچه سازمان حمایت پس از بررسی و کارشناسی درخواست کارخانجات لبنی قراربود تا آخر هفته نرخ جدید برای محصولات لبنی به ویژه شیر،پنیر و ماست را اعلام کرد اما این امر تاکنون صورت نگرفته است.

وی افزود: تمامی اسناد دفاتر قانونی کارخانه های لبنی در حال بررسی است از این رو تا اعلام نتایج گزارش ها نمی توان پیش بینی دقیقی داشت.

باکری با بیان اینکه نرخ های جدید تا هفته آینده مشخص می شود،گفت:علی رغم افزایش قیمت محصولات لبنی طی سال های اخیر اما بهای تمام شده محصولات لبنی از سال 93از سوی سازمان حمایت بررسی نشده تا نهایتا مشخص شود قیمت های کالا در مقابل بازار چه زاویه ای دارد .

دبیر انجمن صنایع لبنی در پاسخ به این سوال که تایید افزایش نرخ محصولات لبنی در نرخ شیرخام تاثیر گذار است،تصریح کرد: افزایش قیمت محصولات لبنی ارتباطی به افزایش نرخ خرید شیر خام از دامداران ندارد از این رو دامداران همانند کارخانه های لبنی باید مدارک لازم جهت بررسی قیمت ها را به سازمان حمایت ارائه دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۷۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان