//
کدخبر: ۳۷۵۷۶۲ //

مهمان جدید بازار خودرو / رمز گشایی از تولید شاسی بلند جدید

مدیرعامل ایران خودرو می گوید بعد از تولید دو هزار دستگاه از خودروی شاسی بلند به صورت SKD با شریک خارجی برای تولید همین خودرو با قطعات منفصله (CKD) با ظرفیت سالاه 20 هزار دستگاه برنامه ریزی شده است.

مهمان جدید بازار خودرو / رمز گشایی از تولید شاسی بلند جدید
به گزارش فرتاک نیوز،

مدیرعامل ایران خودرو از تولید یک محصول شاسی بلند جدید در این خودروسازی خبر داد. آن طور که مهدی خطیبی اعلام کرده است قرار است این خودروی شاسی بلند با همکاری یک برند خارجی تولید می شود.

آن طور که مدیررعامل آبی های جاده مخصوص گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در گام اول قرار است دو هزار دستگاه از این خودرو به صورت قطعات نیمه منفصله (SKD) تولید خواهد شد .

خطیبی درباره وضعیت تولید ری را نیز گفت ری‌را در نیمه‌های سال آینده وارد بازار خواهد شد. این مدیر ارشد خودروساز همچنین از برنامه ریزی شرکت تحت مدیریتش برای رونمایی از محصولی جدید در بهمن ماه سال جاری خبر داد.  

مدیرعامل ایران خودرو می گوید بعد از تولید دو هزار دستگاه از خودروی شاسی بلند به صورت SKD با شریک خارجی برای تولید همین خودرو با قطعات منفصله (CKD) با ظرفیت سالاه 20 هزار دستگاه برنامه ریزی شده است. بر اساس اعلام خطیبی داخلی سازی این محصول در مرحله مونتاژ قطعات منفصله 20 درصد خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۵۷۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان