//
کدخبر: ۳۷۳۶۲۷ //

قیمت در بازار خودرو عقب کشید + قیمت

روند بازار محصولات سایپا نشان دهنده آن است که امروز 14 آبان 1401 سایپایی ها هم مانند پرتیراژهای ایران خودرو بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.


قیمت در بازار خودرو عقب کشید + قیمت
به گزارش فرتاک نیوز،

براساس ارزیابی بازار ثبات قیمت در سایپایی ها امروز در حال رقم خورد که دلار همچنان روند افزایشی خود را حفظ کرده بود. اما ظاهرا نبود تقاضا در بازار موجب شد تا بازار خودرو عقب بکشد و ثبات را به رشد قیمت ترجیح دهد.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

خودرو «شاهین» امروز تغییر قیمت در بازار نداشت و 358 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» هم 213 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک امروز شاهد ثبات قیمت بود و با این شرایط «کوییکR » بودیم این خودرو در بازار 222 میلیون تومانی ماند و «کوییک معمولی» هم در بازار 212 میلیون تومان دست به دست.

در میان خانوداده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» هم بدون تغییر 200 میلیون تومان قیمت خورد و قیمت «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 212 میلیون تومان شد. 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۳۶۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان