//
کدخبر: ۳۷۳۵۵۷ //

پیش بینی قیمت سکه امروز شنبه ۱۴ آبان

بخشی از فعالان باور دارند که رشد قیمت سکه در بازار پشت خطی از پشتوانه بنیادی برخوردار نیست و امروز با آغاز معاملات حضوری، بخشی از رشد قیمت اصلاح خواهد شد و حتی ممکن است که فلز گران بهای داخلی به کانال 15 میلیون تومانی برگردد.

پیش بینی قیمت سکه امروز شنبه 14 آبان
به گزارش فرتاک نیوز،

سکه امامی در بازار پشت خطی توانست از محدوده 16 میلیون و 200 هزار تومان عبور کند. برخی تحلیل گران باور دارند که این محدوده حکم مقاومت سنگینی را دارد که در صورت تثبیت فلز گران بهای داخلی بالای آن، خریداران بیشتری در بازار حضور خواهند یافت.

با این حال، بخشی از فعالان باور دارند که رشد قیمت سکه در بازار پشت خطی از پشتوانه بنیادی برخوردار نیست و امروز با آغاز معاملات حضوری، بخشی از رشد قیمت اصلاح خواهد شد و حتی ممکن است که فلز گران بهای داخلی به کانال 15 میلیون تومانی برگردد.

بازیگران بازار باور دارند که در صورت برگشت دلار به زیر مرز 35 هزار تومان برای سکه بسیار دشوار خواهد بود که مرز 16 میلیون تومانی را حفظ کند.

سطح حباب فلزگران بهای داخلی بالاست و همین موضوع می تواند کار سکه برای ماندن بالای مرز 16 میلیون تومان دشوار کند.

حباب سکه در انتهای هفته در محدوده 17 درصدی قرار داشت و فاصله بین ارزش ذاتی و قیمت بازار بالای 2 میلیون تومان بود. چنین سطح حبابی موجب شده است که برخی از تحلیل گران از هیجانی بودن بازار سخن بگویند و عنوان کنند که در صورت برگشت آرامش به بازار ارز، سکه نیز راه نزولی را در پیش خواهد گرفت.

در این میان، بهای اونس طلا در انتهای هفته افزایش قیمت را تجربه کرد و این موضوع می تواند تا حدی افزایشی های بازار سکه را امیدوار کند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۳۵۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان