//
کدخبر: ۳۷۱۸۲۴ //

طلا وارد کانال ۱۴۰۰ دلاری می شود؟

قیمت طلا در روز جمعه و در حالی که بازارها بر روی چرخه انقباضی آهسته‌تر فدرال رزرو پس از نشست نوامبر افزایش یافته بودند،یک رالی قوی داشت. تحلیلگران اکنون به داده‌های تولید ناخالص داخلی سه ماهه سوم و گزارش‌های درآمدی هفته آینده توجه زیادی دارند تا نگاه بهتری به وضعیت اقتصاد ایالات‌متحده داشته باشند.

 طلا وارد کانال ۱۴۰۰ دلاری می شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

معاملات طلا در دسامبر بیش از ۲۰ دلار در روز افزایش یافت و آخرین بار پس از رسیدن به پایین‌ترین سطح دو سال اخیر و تقریباً شکستن سطح حمایت کلیدی در ۱۶۲۰ دلار در اوایل هفته، با ۱۶۵۷ دلار و ۸۰ سنت در هر اونس معامله شد.

پس از آن که وال استریت ژورنال گزارش داد که فدرال رزرو در مورد اندازه افزایش نرخ‌های آتی پس از افزایش گسترده ۷۵ واحدی در ماه نوامبر بحث خواهد کرد، بازار به دنبال بررسی مجدد انتظارات افزایش نرخ بهره بود. پیش از این، بازارها به دنبال افزایش ۷۵ واحدی در ماه نوامبر و ۷۵ واحدی دیگر در دسامبر بودند. مویا افزود: اقتصاد ایالات‌متحده می‌تواند تأثیر اولین افزایش نرخ بهره را ببیند.

هفته آینده برای فصل درآمد بسیار مهم است. پتانسیل زیادی در بازار برای نوسانات وجود دارد. ادوارد مویا، تحلیلگر ارشد بازار OANDA به کیتکو نیوز گفت: من برای هفته آینده به سمت صعودی متمایل هستم. احتمالاً می‌توانیم شاهد حمایت از ایده کاهش نرخ فدرال رزرو باشیم.

از منظر فنی، طلا همچنان در روند نزولی و ریسک به سمت نزولی متمایل است و از نظر فنی، بهتر است اینجا را حفظ کنیم، در غیر این صورت قیمت‌ها می‌توانند ۵ درصد دیگر و به ۱۵۶۰ دلار و سپس به ۱۴۷۰ تا ۱۴۸۰ دلار کاهش پیدا کنند. این چیزی است که از نظر فنی در حال شکل‌گیری است.

تحلیلگران هشدار دادند که این خطر وجود دارد که طلا قبل از یافتن کف خود ۱۰۰ دلار دیگر کاهش یابد. سطح ۱۶۲۰ دلار باید در کوتاه‌مدت باقی بماند.

اورت میلمن، کارشناس فلزات گرانبها در Gainesville Coins گفت: طلا در حال حاضر در قلمروی ناشناخته قرار دارد و اشاره کرد که طلا نسبت به اوایل سال جاری بسیار کمتر از برخی از سطوح کلیدی معاملاتی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۱۸۲۴ //
ارسال نظر
 
  • خالد

    دروغ میگن دروغگوهای لعنتی،تازه طلابالاتر هم میرود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان