//
کدخبر: ۳۷۱۸۰۸ //

پیش بینی بورس فردا ۱ آبان ماه / افت ۶.۵ درصدی شاخص بورس برای هفت ماه ابتدایی

بازار روز گذشته از جمله روزهای متعادل بازار به حساب می آمد ، بازاری که تعداد نماد های مثبت و منفی را می شد با اغماض به یک اندازه به حساب آورد .

پیش بینی بورس فردا 1 آبان ماه / افت 6.5 درصدی شاخص بورس برای هفت ماه ابتدایی
به گزارش فرتاک نیوز،

افت بیش از 1200 واحدی شاخص را برای روز قبل نباید خیلی جدی گرفت چرا که بازهم شاخص در همان محدوده 1 میلیون 310 هزار واحدی چند وقت اخیر خود قرار گرفت . بازدهی شاخص از ابتدای مهر ماه تا پایان مهر چیزی در حدود 3.1 درصد بوده است که حوالی 2 درصد از این افت مربوط به روز های ابتدایی و افت سنگین شاخص در 2 مهر بود . همچنین شاخص از ابتدی سال تا انتهای مهر ماه بیش از 6.5 درصد از افت کرده است .

3

با وجود این که بازار در نیمه اول نوسان خوبی را به نوسانگیران داد. اما تنها به ماه های ابتدایی سال منتهی شد و از نیمه های اردیبهشت ماه بازار سر ناسازگاری با اهالی بازار گذاشت .

در بازار روز قبل گروه محصولات لبنی اوضاع خوبی را به خود گرفته بودند و می­شد گفت تمام نمادهای این گروه در صف خرید جای داشتند .

محصولات غذایی هم با وضعیت نیم مثبت و نیم منفی کار را تمام کرد تا گروه فرآورده های نفتی که صبح روز قبل را با انرژی مثبت شروع کرده بود با فشار عرضه در محدوده های 2 تا 3 درصدی مثبت به خانه بروند .

اوضاع در شاخص هم وزن بهتر بود و این شاخص برای سومین روز پیاپی کندل مثبتی را برای نمودار خود ایجاد کرد .اما همچنان این کندل ها زیر میانگین 200 روزه قرار دارند وتوان و جرات رشد بیشتر را به خود نمی دهند .

2

در خصوص شاخص کل نمی­توان مطلب تکنیکالی خاص جدیدی را ذکر کرد چرا که هر چه نوشتن برای شاخص در این روز ها از منظر تکنیکالی چیزی جز هجو نخواهد بود. و باید گفت رجوع شود به صحبت های دو هفته پیش با مفروضات پابرجای قبلی!!

1

در خصوص شاخص تنها می توان قدرت نمایی خط روند نزولی اندیکاتور RSI  را بار دیگر دید که همچنان برای عبور این اندیکاتور از خود مقاومت می کند و اجازه خروج این اندیکاتور از هیجان فروش را نمی­دهد .

اما روز قبل حوالی 334 میلیارد تومانی پول از صندوق های سهامی خارج و شد و تنها 48 میلیارد تومان ورود پول حقیقی به این صندوق ها بود برایند ورود پول به نماد های بورسی نیز برابر با منفی 100 میلیارد تومان ذکر شده و این عدد برای نماد های فرابورسی رقم منفی 17 میلیارد تومان بوده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۱۸۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان