//
کدخبر: ۳۷۱۳۵۰ //

کوییک گران شد!

آخرین گزارش‌ها از وضعیت بازار خودرو حاکی از آن است که قیمت کوییک و پژو تغییرات قابل توجهی داشته است، به طوری که کوییک دنده ای مدل ۱۴۰۱ حدود ۸ میلیون تومان گران شده است.


کوییک گران شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

رکود در بازار خودرو در حالی است که مسیر قیمت خودرو در بازار رو به بالا است و تحلیلگران بازار اعتقاد دارند که در صورتی که تغییری در وضعیت موجود بازار به وجود نیاید، قیمت‌ها به مسیر رو بالا و بازار به روند رکودی خود ادامه می‌دهد.

فعالان بازار خودرو عنوان می‌کنند که بازار تاثیرپذیری بسیاری از نرخ ارز دارد و در شرایطی که دلار روند صعودی را پیش گرفته است، احتمالا قیمت خودرو نیز در ماه‌های آتی با رشد همراه خواهد شد.

در این شرایط، آخرین گزارش‌ها از وضعیت بازار خودرو حاکی از آن است که قیمت کوییک و پژو تغییرات قابل توجهی داشته است، به طوری که کوییک دنده ای مدل ۱۴۰۱ حدود ۸ میلیون تومان گران شده است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ نیز رشد یک میلیونی قیمت را تجربه کرده است.

بنا به این گزارش، در حال حاضر پراید ۱۱۱ در بازار به قیمت ۲۰۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱ حدود ۲۱۰ میلیون تومان، پظو۲۰۷ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ حدود ۵۷۵ میلیون تومان به فروش می‌رود.

این در شرایطی است که سمند ال‌ایکس مدل ۱۴۰۱ به قیمت ۳۱۰ میلیون تومان و دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ به قیمت ۴۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رود. راناپلاس مدل ۱۴۰۱ نیز ۳۱۵ میلیون تومان قیمت دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۱۳۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان