//
کدخبر: ۳۷۱۳۱۰ //

رشد قیمت «کوییکR» و «تیبا۲ معمولی» در بازار + جدول

رصد بازار خودروهای سایپا نشان دهنده آن است که امروز26 مهر 1401 «کوییکR» و «تیبا2 معمولی» در بازار با رشد یک میلیونی قیمت گذاری شدند.


رشد قیمت «کوییکR» و «تیبا2 معمولی» در بازار + جدول
به گزارش فرتاک نیوز،

براساس ارزیابی بازار امروز سمت و سوی قیمت خودرو افزایشی بود و برخی از محصولات سایپا با پرتیراژهای ایران خودرو با رشد قیمت در بازار عرضه شدند.

رشد قیمت برخی خودروهای داخلی در بازار در حالی رقم خورد که امروز دلار شکل نزولی داشت و از سوی دیگر شاهد آغاز دومین مرحله از مزایده خودروهای وارداتی بودیم.

قیمت محصولات سایپا

خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

 

خودرو «شاهین» امروز در بازار تغییر قیمت نداشت و 361 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» در بازار با افزایش یک میلیونی 208 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک امروز با افزایش یک میلیونی «کوییکR » در بازار 218 میلیون تومانی شد و «کوییک معمولی» هم بدون تغییر در بازار 210 میلیون تومان دست به دست.

در میان خانوداده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» امروز در بازار بدون تغییر 198میلیون تومان قیمت خورد، اما قیمت «تیبا 2 معمولی» در بازار افزایش یک میلیونی داشت و 208 میلیون تومان قیمت خورد.   

سایپا 26

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۱۳۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان