//
کدخبر: ۳۷۰۵۴۷ //

متقاضیان خودروهای لوکس بخوانند

مزایده دوم خودروهای خارجی از ساعت ۸ صبح ۲۶ مهر آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ اول آبان ادامه دارد. در این راستا متقاضیان باید برای دریافت اطلاعات فهرست خودروها، شرایط مزایده و ارائه پیشنهاد به وبگاه مزایده الکترونیک به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه کنند.

متقاضیان خودروهای لوکس بخوانند
به گزارش فرتاک نیوز،

در فرایند برگزاری مزایده ۱۰۶۲ خودروی خارجی رسوبی که نتایج آن ۱۶ مهر اعلام شد، حدود ۱۰۰۰ دستگاه خودروبه فروش رسید و در این راستا سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در نظر دارد باقی مانده خودروهای خارجی رسوبی را با بهره گیری از سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد) به صورت اینترنتی به فروش برساند.

شرکت کنندگان در این مزایده نیز همانند مزایده قبل باید برای ثبت نام و دریافت گواهی امضاء الکترونیک(توکن) به دفاتر ثبت اسناد رسمی در سراسر کشور مراجعه کنند.

برگزاری مزایـده صرفاً از طریق سامانه مـزایده الکترونیک دولت به آدرس فوق بوده و ارائـه پیشنـهاد قیمت نـیز از ایـن طـریق انـجام می شود، بنابراین همه  شرکت کنندگان در مزایده می توانند از ۲۶ مهرماه به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه و با استفاده از امضاء الکترونیک، نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام کنند.

همچنین داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت جهت متقاضیان شرکت در مزایده الزامی است.

بر اساس اعلام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، بازدید از خودروهای مطرح شده، در تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل در بازه زمانی تعیین شده (۲۶ مهر تا اول آبان ۱۴۰۱) از ساعت ۸ الی ۱۹ امکانپذیر است.

زمان رمزگشایی مزایده فوق العاده ۵۶۶ خوروهای خارجی سوم آبان بوده و پیشنهادهای ثبت شده در سامانه مزایده الکترونیک رأس ساعت ۱۲ روز سه شنبه (سوم آبان‌ماه) در محل سازمان مرکزی اموال تملیکی، رمزگشایی و در همان روز نیز برندگان مزایده اعلام می شوند.

در دور نخست مزایده چه گذشت؟

گفتنی است، مزایده تعیین تکلیف ۱۰۶۲ دستگاه خودروهای رسوبی وارداتی از هفتم مهرماه آغاز و نتیجه آن ۱۶ مهرماه مشخص شد.

طی این مزایده که  بیش از ۱۳ هزار نفر در آن شرکت کردند، برای بیش ۹۶۵ خودرو به ارزش ۲۸۱۳ میلیارد تومان پیشنهاد قیمتی مطرح شد که متوسط رشد قیمت های پیشنهادی ۸۵  درصد بوده است.

در این راستا اسامی برندگان مزایده و قیمت‌های پیشنهادی برای هر دستگاه خودرو در سایت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به نشانی  WWW.TAMLIKI.IR  منتشر شد.

در دور نخست مزایده ۶۲ دستگاه لکسوس، ۴۰ دستگاه پورشه ماکان، ۱۸۲ دستگاه کیا، ۱۵۲ دستگاه بی ام و، ۸ دستگاه بنز، ۴۵۹ دستگاه هیوندا، ۱۵۴ دستگاه تویوتا، یک دستگاه ولوو، ۳ دستگاه پورشه باکستر و یک دستگاه بی نام به مزایده گذاشته شدند که ۹ دستگاه فاقد پیشنهاد بودند.

همچنین ۵۸ دستگاه به دلیل مغایرت در مشخصات از مزایده خارج شد و ۱۷ دستگاه خودرو نیز به فروش نرفت. به همین دلیل قرار است یک مزایده دیگر نیز برگزار شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۰۵۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان