//
کدخبر: ۳۶۹۵۷۴ //

پیش بینی بازار سکه امروز ۱۱ مهر ۱۴۰۱

گفته می شد که شب گذشته سکه در محدوده ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان مورد معامله قرار گرفته است.

پیش بینی بازار سکه امروز 11 مهر 1401
به گزارش فرتاک نیوز،

معامله گران بزرگ بازار سکه از موقعیت خرید عقب نشینی کردند. پس از اینکه بازار فلز گران بهای داخلی شاهد افزایش بهای سکه امامی تا محدوده ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بود‌، دیروز قیمت کمی اصلاح شد. گفته می شد که شب گذشته سکه در محدوده ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان مورد معامله قرار گرفته است.

به نظر می رسد حرکت کند قیمت دلار در کانال ۳۳ هزار تومان،‌ مهم ترین عاملی بود که سکه بازان را در موقعیت فروش قرار داد. به باور برخی فعالان، سکه بدون پشتوانه قیمتی قوی و تنها با امید ادامه افزایش قیمت دلار، دچار نوسانات افزایشی سنگینی شد و به سرعت با عبور از کانال ۱۵ میلیون تومان،‌ حرکت به سوی سطح ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی را آغاز کرد. حباب سکه در ابتدای روز گذشته به نزدیکی ۱۸ درصد رسیده بود که در بازار سابقه نداشت و نشان از رشد هیجانی وابسته به دلار داشت. از ظهر روز یک شنبه کمی از التهاب بازار ارز کاسته شد و به دنبال آن،‌ فلز گران بهای داخلی در مسیر کاهشی قرار گرفت.

یکی از نشانه های کاهش التهاب، برگشت حباب به دامنه ۱۷ درصدی بود. به باور تحلیل گران فنی در صورتی که در روز جاری دلار در بالای مرز ۳۳ هزار تومان نماند،‌ خبری از افزایش بیشتر سکه نخواهد بود. با این حال تا زمانی که قیمت فلز گران بهای داخلی بالای مرز۱۵ میلیون تومانی است،‌ انتظارات افزایشی فروکش نخواهد کرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۹۵۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان