//
کدخبر: ۳۶۷۹۷۷ //

پیش بینی قیمت سکه امروز ۲۷ شهریور ۱۴۰۱

با پایان گرفتن معاملات طلای جهانی در نقطه هزار و ۶۷۵ دلار، حباب سکه به بالای سطح ۱۵ درصدی رفته است که برای بازار داخلی سنگین است.

پیش بینی قیمت سکه امروز 27 شهریور 1401
به گزارش فرتاک نیوز،

بهای اونس طلا در محدوده هزار و ۶۷۰ دلار به کار خود پایان داد که فاصله قابل توجهی با مرز حیاتی هزار و ۸۰۰ دلار داشت. ریزش ادامه دار طلای جهانی در انتهای هفته موجب می شود که سکه امامی در روز یک شنبه، معاملات خود را تحت تاثیر یک فشار کاهشی عمیق آغاز کند. 

با پایان گرفتن معاملات طلای جهانی در نقطه هزار و ۶۷۵ دلار، حباب سکه به بالای سطح ۱۵ درصدی رفته است که برای بازار داخلی سنگین است. هفته گذشته زمانی که حباب به سطح ۱۶ درصدی رسید، فشار فروش به اندازه ای زیاد شد که حباب سکه امامی با افت قیمت تا سطح ۱۴ درصدی عقب نشینی کرد. به گفته فعالان، اگر سکه بخواهد بدون افت قیمت شاهد کاهش فاصله ارزش ذاتی با قیمت بازار باشد، باید به صورت امیدوارکننده ای در انتظار افزایش ارزش دلار در بازار داخلی باشد. 

در بازار پشت خطی، دلار در مسیر افزایشی حرکت کرد ولی حتی رشد قیمت به نزدیک مرز ۳۲ هزار تومان نیز نمی تواند به طور معناداری حباب سکه را پایین ببرد. شاید اگر دلار به بالای محدوده ۳۲ هزار و۲۰۰ تومان برود، انتظار افزایشی سکه بازان برای آینده اسکناس آمریکایی بیشتر شود و همین موضوع تا اندازه ای مانع افت قیمت فلز گران بهای داخلی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۷۹۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان