//
کدخبر: ۳۶۷۶۰۱ //

پیش بینی قیمت سکه امروز ۲۴ شهریور ۱۴۰۱

به نظر می رسد افت اونس طلا به زیر مرز هزار و ۷۰۰ دلاری یکی از مهم ترین عواملی است که انتظارات نزولی را در بازار فلز گران بهای داخلی تقویت کرده است.

پیش بینی قیمت سکه امروز 24 شهریور 1401
به گزارش فرتاک نیوز،

سکه امامی از سطح مقاومتی ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی فاصله گرفت و تا سطح ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی پایین رفت. به نظر می رسد افت اونس طلا به زیر مرز هزار و ۷۰۰ دلاری یکی از مهم ترین عواملی است که انتظارات نزولی را در بازار فلز گران بهای داخلی تقویت کرده است.

در کنار این، حباب سکه در سطح بالایی قرار دارد و این موضوع موجب می شود که تمایل برای قرار گرفتن در موقعیت خرید برای بازیگران فلز گران بهای داخلی دشوار شود. دو روز پیش حباب سکه تا محدوده ۱۶ درصدی رشد کرده بود و دیروز نیز حباب سکه در سطح ۱۵ درصدی قرار گرفت. این در حالی است که در هفته های اخیر حباب فلز گران بهای داخلی در بیشتر اوقات زیر محدوده ۱۴ درصدی بود. به این ترتیب می توان هم چنان انتظار افت حباب سکه را داشت.

سکه در صورتی می تواند امروز افت قیمت را تجربه نکند که رشد دلار به سوی مرز ۳۲ هزار تومانی تکرار شود. بدون افزایش قیمت دلار، ارزش ذاتی فلز گران بهای داخلی در نزدیکی محدوده ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قرار دارد که نزدیک به ۲ میلیون از نرخ بازار دور است. برگشت قیمت اونس طلا به بالای مرز هزار و ۷۰۰ دلاری دیگر متغیری است که می تواند تا حدی نزولی های بازار را تضعیف کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۷۶۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان