//
کدخبر: ۳۶۷۵۲۵ //

نمایشگاه فرش دموتکس ۲۰۲۳ هانوفر آلمان؛ فرصتی طلایی برای حضوری موثر

نمایشگاه فرش و طراحی داخلی دموتکس 2023 در تاریخ 12 الی 15 ژانویه مصادف با 22 لغایت 25 دیماه در هانوفر آلمان برگزار می گردد.

نمایشگاه فرش دموتکس 2023 هانوفر آلمان؛ فرصتی طلایی برای حضوری موثر
به گزارش فرتاک نیوز،

براساس اخبار واصله؛ نمایشگاه فرش و طراحی داخلی دموتکس ۲۰۲۳ آلمان، از ۱۲ تا ۱۵ ژانویه، مصادف با ۲۲ تا ۲۵ دی ماه سال جاری، در هانوفر آلمان برگزار می شود.

دراین خصوص؛ نامه دستیار ویژه و مدیرکل غرب اروپای وزارت امور خارجه که به عنوان سرپرست دفتر اروپا و آمریکای سازمان توسعه تجارت ایران، صادر شده، اهمیت ویژه این نمایشگاه، مورد توجه واقع و تاکید شده است به خاطر حضور موثر و رقابت سالم و سازنده در کنار رقبای سنتی، مانند ترکیه، پاکستان، کشورهای آسیای میانه و حتی افغانستان، وزارت صنعت، معدن و تجارت و مرکز ملی فرش ایران نیز، در این رویداد بین المللی، مشارکت فعال داشته باشند.

photo_2017-11-21_10-04-56

بدون تردید حضور ایران در عرصه‌های بین‌المللی می‌تواند در افزایش صادرات محصولات غیرنفتی و ارز آوری بسیار دارای اهمیت باشد و نبایستی نسبت به این گگونه نمایشگاه هیا معتبر که از سراسر دنیا حضور دارند بی تفاوت بود.
حال باید دید که تولیدکنندگان فرش و فعالان طراحی داخلی ایران تا چه اندازه برای حضور در این رویداد بین المللی و معتبر انگیزه داشته و دولت نسبت به حمایت از آنها چه راهکارهایی را پیش بینی نموده است.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۷۵۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان