//
کدخبر: ۳۶۷۲۴۵ //

بهترین خودروهای زیر ۶۰۰ میلیون در بازار ایران+ تصاویر

طی روزهای اخیر و شاید هم هفته‌های پایانی ماه گذشته تب و تاب و التهابی که بازار خودرو دچار آن شده بود، کمرنگ‌تر شده و اوضاع آرام‌تر از قبل شده است.


بهترین خودروهای زیر 600 میلیون در بازار ایران+ تصاویر
به گزارش فرتاک نیوز،

گجت خودرو در گزارشی به معرفی 5 محصولی پرداخته که این روزهای با حوالی 500 میلیون تومان در بازار خودروی ایران می توان خرید.

طی روزهای اخیر و شاید هم هفته‌های پایانی ماه گذشته تب و تاب و التهابی که بازار خودرو دچار آن شده بود، کمرنگ‌تر شده و اوضاع آرام‌تر از قبل شده است. در همین حال قیمت برخی از خودروها از دو تا هفت میلیون تومان ارزان‌تر شده‌اند، اما این باعث نشده تا خریداران دست به خرید و فروش بزنند و بازار خودرو در حال حاضر در رکود به سر می‌برد و مشتریان قدرت خریدشان را از دست داده‌اند.

در همین حال قیمت دلار نیز افزایش یافته و پیرو این افزایش قیمت واردات خودروی خارجی وارد هاله‌ای از ابهام شده است. در این شرایط که مردم قادر به خرید هیچ خودرویی نیستند، زیرا قیمت‌ها سر به فلک کشیده و واردات خودرو نیز دردی را از آنها دوا نکرده، به سراغ برخی از خودروهایی رفته‌ایم که در بازار داخلی همچنان دارای قیمت ۵۰۰ میلیون تومانی هستند. این بازه قیمتی می‌

 
 
تواند شامل خودروهایی شود که با کیفیت و مناسب هستند.

 

تارا اتوماتیک ۱۴۰۱ با قیمت ۵۵۰ میلیون تومان

 

حدود 7 سال پیش و در اواخر زمستان سال 1394 ایران خودرو تصمیم گرفت پیش فروش خودروی جدید خود یعنی دانگ فنگ H30 Cross را آغاز کند و طولی نکشید که مشتریان از این خودروی کراس اوور حمایت کردند، ولی متاسفانه برنامه‌ریزی‌های نادرست این شرکت باعث شد تا این محصول با تأخیر زیاد به دست مشتریان برسد؛ اولین سری از این خودرو در پاییز 95 تحویل مشتریان داده شد.

گفته می‌شود که کراس اوور اچ 30 کراس همچون استپ وی یک هاچ بک قدبلند است. گفتنی است که این خودرو روی پلتفرم یک خودروی قدیمی از محصولات سیتروئن سوار شده و مجموع قوای محرکه آن را یک پیشرانه ایرانیزه شده (پیشرانه پژو 206 تیپ 5) تأمین می‌کند. اوایلی که این خودرو راهی بازار داخلی شد با مشکلاتی نظیر خاموش شدن ناگهانی موتور روبه‌رو بود، ولی خوشبختانه به تدریج ایران خودرو این مشکلات را حل کرد و هم اکنون دانگ فنگ H30 کراس با تقاضای زیادی روبه‌رو است

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۷۲۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان