//
کدخبر: ۳۶۷۱۰۶ //

واریز ۱۶۹ میلیارد ریال به حساب اعضای بازنشسته صندوق فرهنگیان

عضو هیأت مدیره مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: بیش از ۱۶۹ میلیارد ریال به حساب معلمان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان که از دوم تیر تا اول مرداد ۱۴۰۱ بازنشست شده اند، واریز شد.

واریز ۱۶۹ میلیارد ریال به حساب اعضای بازنشسته صندوق فرهنگیان
به گزارش فرتاک نیوز،

حمید باقرنژاد از واریز مبلغ ۱۶۹ میلیارد و ۶۴ میلیون ریال به حساب معلمان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان که از دوم تیر تا اول مرداد ۱۴۰۱ به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند، خبر داد و گفت: پرداخت سهم‌الشرکه اعضای بازنشسته مؤسسه از سه ماه به حدود یک ماه کاهش پیدا کرده است.

وی گفت: مبلغ مذکور شامل واریزی عضو، واریزی تعهد دولت و سود ناشی از فعالیت‌های اقتصادی مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان است که به حساب ۱۰۳۴ نفر از فرهنگیانی که عضو این صندوق بوده‌اند، واریز شده است.

معاون مالی و سرمایه انسانی صندوق ذخیره فرهنگیان با تاکید بر تحول در پرداخت سهم‌الشرکه اعضای بازنشسته مؤسسه از سه ماه به حدود یک‌ماه، گفت: در راستای حفظ کرامت فرهنگیان عضو، پرداخت سهم‌الشرکه اعضای این مؤسسه در سریع‌ترین زمان ممکن و کمتر از یک ماه پس از بازنشستگی و دریافت اطلاعات به حساب آنها واریز شده است در حالی که قبلاً حدود سه ماه طول می‌کشید.

باقرنژاد با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۸۱ درصد از فرهنگیان عضو مؤسسه هستند، تاکید کرد: سایر فرهنگیانی که هنوز عضو صندوق نشده‌اند می‌توانند در اسرع وقت نسبت به عضویت در مؤسسه اقدام کنند تا از خدمات و سودآوری این مجموعه بزرگ اقتصادی بهره‌مند شوند.

وی افزود: همچنین اعضای صندوق که در شرف بازنشستگی قرار دارند می‌توانند با مراجعه به دفاتر نمایندگی مؤسسه در سراسر کشور یا ادارات تعاون آموزش و پرورش نسبت به تکمیل فرم ادامه عضویت اقدام کنند تا همچنان از سودآوری مؤسسه در سال‌های آینده برخوردار شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۷۱۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان