//
کدخبر: ۳۶۰۷۵۸ //

نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو امروز اعلام می‌شود

ساعت 17 امروز یکشنبه 2 مرداد 1401 نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو اعلام می شود و روی سایت سامانه یکپارچه قرار می‌گیرد.


نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو امروز اعلام می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از ایلنا سخنگوی وزارت صمت تعداد ثبت‌نام‌کنندگان خودرو را بیش از 6 میلیون نفر اعلام کرد و گفت: حدود 104 هزار دستگاه خودرو در مرحله دوم واگذار می‌شود.

امید قالیباف درباره زمان قرعه‌کشی خودرو اظهار داشت: ساعت 17 امروز یکشنبه دوم مرداد ماه نتایج برگزیدگان روی سایت سامانه یکپارچه قرار می‌گیرد و برندگان تا ساعت 24 روز پنجشنبه 6 مرداد برای تکمیل وجه مهلت دارند.

وی تعداد ثبت‌نام‌کنندگان را بیش از 6 میلیون نفر اعلام کرد و افزود: حدود 104 هزار دستگاه خودرو در مرحله دوم واگذار می‌شود.

سخنگوی وزارت صمت گفت: تاریخ قرعه‌کشی بعدی مشخص نیست.

وی درباره تغییر رویه واگذاری خودرو خاطرنشان کرد: در مرحله دوم 50 درصد طرح‌های فروش از شمول قرعه‌کشی خارج شد، یعنی خودروسازی سایپا فقط دو دستگاه خودرو در قرعه‌کشی دارد و بقیه خارج شده است. این روند ادامه پیدا می‌کند تا زمانی که برای ایران‌خودرو هم با افزایش تولید بتدریج  قرعه‌کشی محدود و حذف شود.

قالیباف درباره زمان انتظار برای تحویل خودرو بیان داشت: برندگان در چند رده امکان دریافت خودرو را دارند که بستگی به مدل قرارداد و از یک سال تا 3 سال به طول می‌انجامد، برای برخی خودروها مثل شاهین که فروش فوری دارند تا 90 روزه است. برای فروش فوق‌العاده یک سال و برای مشارکت در تولید 3 سال است و البته این مدت زمان حدودی است و ممکن است زودتر از این زمان هم تعهدات انجام شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۰۷۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان