//
کدخبر: ۳۶۰۵۹۹ //

پیش بینی قیمت دلار امروز ۱ مرداد ۱۴۰۱

قیمت دلار در معاملات پشت خطی شب گذشته به سمت کانال جدید حرکت کرد همین امر موجب شد تا عده ای از تحلیلگران ارزی بازار ارز اول مرداد ماه را صعودی پیش بینی کنند.

پیش بینی قیمت دلار امروز 1 مرداد 1401
به گزارش فرتاک نیوز،

بازدهی نرخ دلار در تیر ماه منفی بود . اسکناس آمریکایی در رقم منفی ۱۶/ ۰ درصد ثبت شد.به عقیده  فعالان بازار ارز  تهران  سیاست جدید بازار‌ساز در کنار انتظارات سیاسی مثبت و منفی نسبت به آینده مذاکرات برجام  و قدرت‌های جهانی از جمله عوامل مهم و تاثیرگذار بر روند نرخ آزاد ارز در تیر ماه بوده است.

رشد قیمت دلار در بازار شبانه

قیمت دلار در معاملات پشت خطی شب گذشته به سمت کانال جدید حرکت کرد همین امر موجب شد تا عده ای از تحلیلگران ارزی  بازار ارز اول مرداد ماه را صعودی پیش بینی کنند.

خط قرمز بازار ساز در مورد نرخ دلار

عده ای دیگر از بازیگران ارزی می گفتند که رفتار بازار ساز در چند وقت اخیر به خوبی نشان داده که عبور  دلار از کانال جدید یکی از خط قرمز های این نهاد بوده است و با عرضه ارز از ورود دلار به کانال جدید  ممانعت کرده است.

با این حال عده ای دیگر به سرنوشت  دلار در تیر ماه اشاره می کردند.نرخ دلار در ماه ابتدایی تابستان در مقاطعی توانست وارد کانال جدید شود .

پیام جدید آمریکا به قیمت دلار

از طرفی هم  از برجام هم اخبار منفی مخابره می شود .جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا، در گفت‌وگو با دیلی‌ بیست با اشاره به اینکه دولت بایدن تلاش کرده برای مذاکرات احیای برجام مهلت نهایی مشخص نکند، گفته است: این مهلت محدود است و احتمالا طی یک یا دو ماه آینده تمام می‌شود. همین امر باعث شده عده ای از معامله گران در انتظار صعود دلار در بلند مدت باشند .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۰۵۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان