//
کدخبر: ۳۵۴۵۸۶ //

عبور قیمت نفت از ۱۲۱ دلار در معاملات امروز

قیمت نفت امروز پس از افزایش قیمت نفت عربستان برای فروش در آسیا تا 121 دلار در هر بشکه بالا رفت.

عبور قیمت نفت از 121 دلار در معاملات امروز
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از رویترز، پس از اینکه عربستان قیمت نفت خود برای ماه جولای را افزایش داد و در بحبوحه تردید در مورد اینکه افزایش تولید ماهانه اوپک پلاس به کمبود بازار کمک کند، قیمت نفت در معاملات امروز به 120 دلار در هر بشکه رسید.

هر بشکه نفت برنت با 32 سنت افزایش 120.04 دلار فروخته شد و ساعات اولیه معاملات به 121.95 دلار هم رسید.

هر بشکه نفت خام آمریکا با 40 سنت افزایش 119.27 دلار فروخته شد و در ساعات اولیه معاملات به بالاترین رقم 3 ماه گذشته برابر با 120.99 دلار در هر بشکه رسید.

عربستان قیمت نفت سبک خود برای عرضه به مشتریان آسیایی را 2.1 دلار در هر بشکه افزایش داد و تقریبا به بالاترین نرخی در ماه می به ثبت رسیده بود رسانده است.

این افزایش قیمت، پس از تصمیم اوپک برای افزایش تولید خود در ماه های جولای و آگوست به میزان 648 هزار بشکه در روز صورت گرفته است.

امروز بانک های «سیتی‌بانک» و «بارکلیز»، پیش بینی خود از قیمت نفت برای سال های 2022 و 2023 را افزایش داد و اعلام کرد، انتظار می رود که تولید و صادرات نفت روسیه حدود یک تا 1.5 میلیون بشکه در روز تا پایان سال 2022 کاهش یابد.

5 منبع آگاه به رویترز گفتند، شرکت های «انی» ایتالیا و «رپسول» اسپانیا نیز اجازه یافته اند تا از ماه آینده، حجم های کوچکی از نفت ونزوئلا را به اروپا ارسال کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۴۵۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان