//
کدخبر: ۳۵۳۱۷۳ //

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان خبر داد

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه دولت از ابتدا به دنبال افزایش حقوق بازنشستگان بوده است اظهار داشت: افزایش حقوق بازنشستگان به‌زودی واریز می‌شود.

 وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان خبر داد
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الله عبدالملکی پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح یک شرکت معدنی در نهاوند اظهار داشت: همه صندوق‌های بازنشستگی متعلق  به مردم است و ما دنبال مدیریت سالم و کارآمد برای این صندوق‌ها  هستیم. 

وی گفت: رکوردهای خوبی در بخش‌های مختلفی شرکت‌های زیر مجموعه زده شده به طور مثال در سال 1401 درآمد صندوق‌ها از 30 هزار میلیارد تومان به بیش از 50 هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: نسبت به سال قبل 70 درصد افزایش دارایی صندوق ها را داشته‌ایم.

عبدالملکی تصریح کرد: حدود 40 درصد سیمان کشور در شرکت‌های تابع تامین و شستا که وزارت مردم است تولید می‌شود که با افزایش تولید و جلوگیری از احتکار جلوی افزایش قیمت را گرفتیم.

وی با اشاره به 400 هزار میلیارد تومانی که از بابت یارانه‌ها از جیب مردم  هزینه می‌شد گفت: ارز 4200 تومانی ضربه بدی به مردم و اقتصاد زد و فساد زیادی را به وجود آورد که با اجرای آزادسازی قیمت‌ها این سود به جیب مردم و تولیدکنندگان واقعی می‌رود. 

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه دولت از ابتدا به دنبال افزایش حقوق بازنشستگان بوده است اظهار داشت: افزایش حقوق بازنشستگان به‌زودی واریز می‌شود

وی گفت: سهم شرکت‌های صندوق‌های بازنشستگی از محل شرکت‌های تابع وزارت رفاه 70 درصد افزایش می‌یابد.

عبدالملکی افزود: برای درآمد پایدار برای صندوق‌های بازنشستگی سهم صندوق‌های بازنشستگی از محل شرکت‌های تابع این وزارت خانه و شستا 70 درصد افزایش می‌یابد.

وی گفت: هدف ما و دولت حفظ منزلت بازنشستگان است و بر همین اساس به دنبال افزایش منابع مالی و اقتصادی صندوق‌های بازنشستگی هستیم.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در مورد افراد جا مانده و مستحق دریافت یارانه  هستند بیان کرد: افراد جا مانده از سال‌های گذشته که یارانه‌ای به آنها پرداخت نمی‌شد، با مراجعه به وب‌سایت سازمان هدفمندی یارانه‌ها می‌توانند ثبت‌نام خود را انجام داده و در صورت تأیید نهایی یارانه اردیبهشت و خرداد را دریافت کنند.

عبدالملکی گفت: گروهی از خانوارها نیز که قبلاً یارانه دریافت می‌کردند و در این مرحله جز دهک دهم محسوب شده‌اند، با دستور رئیس جمهور به مدت یک ماه پرداختی یارانه آنها انجام شده تا بعد از بررسی امکان برداشت فراهم آید برای همین کار یک ماه فرصت بررسی و اعلام نتایج را به ما داده‌اند تا بعد از بررسی نهایی و اعلام وضعیت افراد معترض، امکان برداشت مبلغ اردیبهشت به این افراد داده خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۳۱۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان