//
کدخبر: ۳۵۳۱۳۲ //

پیش بینی قیمت سکه امروز ۵ خرداد

برخی تحلیل گران بازار سکه باور دارند در صورتی که در روز جاری دلار بالای محدوده چند روز اخیر تثبیت شود فلز گران بهای داخلی نیز از محدوده ۱۴میلیون و۴۰۰ هزار تومان عبور خواهد کرد.

پیش بینی قیمت سکه امروز 5 خرداد
به گزارش فرتاک نیوز،

سکه امامی یکبار دیگر به سوی مقاومت بزرگ ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نزدیک شده است. فلز گران بهای داخلی در همین هفته یکبار توانست از سد ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار  تومان عبور کند و حتی به بالای محدوده ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان برود. با این حال، به سرعت فروشندگان وارد بازار شدند و فلز گران بهای داخلی را وادار به عقب نشینی کردند.

دیشب در بازار پشت خطی سکه از محدوده ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزارتومان بالا آمد و وارد ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان شد تا یکبار دیگر در روز جاری بتواند مرز تعیین کننده بازار خود را  مورد آزمون قرار دهد.

برخی تحلیل گران بازار سکه باور دارند در صورتی که در روز جاری دلار بالای محدوده چند روز اخیر تثبیت شود فلز گران بهای داخلی نیز از محدوده ۱۴میلیون و۴۰۰ هزار تومان عبور خواهد کرد. سکه در کنار این نسبت به اخبار سیاسی حساس است و تحریم های جدید علیه ایران می تواند زمینه ساز افزایش بازیگران خریدار سکه شود.

با وجود احتمالات افزایشی در بازار سکه نمی توان از نظر دور داشت که حباب فلز گران بهای داخلی بار دیگر افزایش پیدا کرده است و این مساله ریسک خرید را بالاتر می برد. حباب سکه از ۷ درصد روز سه شنبه به  ۹ درصد در روز چهارشنبه رسید.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۳۱۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان