//
کدخبر: ۳۵۲۷۲۸ //

آخرین قیمت دلار در صرافی‌ها

قیمت دلار در بعد از ظهر سومین روز معاملاتی هفته با نرخ ٢۵ هزار و ۶۲۹ تومان و با ۱۰۰ تومان افزایش در مقایسه با روز گذشته ثبت شد.

آخرین قیمت دلار در صرافی‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

 دلار بعد از ظهر امروز، دوم خردادماه ۱۴۰۱ را با افزایش قیمت ۱۰۰ تومانی در صرافی‌ها نسبت به روز گذشته و با نرخ ۲۵ هزار و ۶۲۹ تومان قیمت گذاری کرد.

 

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵ هزار و ۶۲۹ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۹۱۸ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۵۳۸ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۸۲۴ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایش قیمتی در حدود ۱۰۰ تومان را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد. 

یورو در صرافی‌ها ٢٧ هزار و ۹۵۸ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۲۴۸ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز معاملاتی گذشته یورو در صرافی‌ها ٢٧ هزار و ۹۷۶ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۲۶۹ تومان برای فروش قیمت خورده بود که کاهش قیمتی در حدود ۲۰ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد. 

 

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۸۰۷ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۵۵۰ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته، دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۷۰۴ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۴۴۸ تومان برای خرید قیمت خورده بود که افزایش قیمتی نزدیک به ۱۰۰ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸ هزار و ۲۲۸ تومان برای فروش و ۲۷ هزار و ۹۴۷ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز گذشته، معادل ۲۸ هزار و ۲۳۰ برای فروش و ۲۷ هزار و ۹۴۹ برای خرید کاهش قیمت اندکی داشته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۲۷۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان