//
کدخبر: ۳۵۲۴۵۵ //

نماد بانک دی به زودی بازگشایی می شود

مدیرعامل بانک دی گفت: جلسات متعدد و خوبی برگزار شده و به زودی مجمع تایید صورت های مالی سال ۱۳۹۹ برگزار می شود و نماد بانک دی بازخواهد شد.


نماد بانک دی به زودی بازگشایی می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دی در خصوص آخرین وضعیت نماد این بانک در بازار سرمایه اظهار داشت: نماد بانک دی تقریبا از مهرماه سال گذشته بسته است. این بسته بودن نماد، برای سهامداران باعث دردسر شده و خیلی از سهامداران نگران هستند و دغدغه دارند که در این شرایط، نمی توانند اقدام به خرید و فروش سهام کنند.

وی افزود: بنده می خواهم به سهامداران عزیز این نوید را بدهم که با حمایت بانک مرکزی و مخصوصا رئیس کل بانک مرکزی و معاون نظارتی بانک مرکزی و سایر عزیزانی که در حوزه نظارت بانک مرکزی و سازمان بورس و فرابورس هستند، مشکل بسته بودن نماد بانک دی حل خواهد شد.

قیطاسی در ادامه گفت: در این مدت کوتاهی که ما درخدمت دوستان در بانک دی هستیم، جلسات متعدد و خوبی برگزار شده و نهایتا خبر خوش این است که به زودی مجمع تایید صورت های مالی سال ۱۳۹۹ برگزار می شود و به محض اینکه مجمع برگزار شد، نماد بانک دی نیز بازخواهد شد. انشالله که نماد باز شود و مشکل امروز سهامداران بانک دی، برطرف شود. وی در پایان تاکید کرد: بانک دی هم از لحاظ دارایی، وضعیت خوبی دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۲۴۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان