//
کدخبر: ۳۵۲۲۲۸ //

دولت روحانی وضعیت کشور را به اینجا رسانده است

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سابق جرأت جراحی اقتصادی را نداشت، اما الان دولت سیزدهم با شجاعت به این موضوع ورود کرده است و مجلس هم از این اقدام دولت حمایت می کند.

دولت روحانی وضعیت کشور را به اینجا رسانده است
به گزارش فرتاک نیوز،

سید محسن دهنوی با اشاره به اقدام دولت سیزدهم مبنی بر عادلانه کردن نظام توزیع یارانه‌ها، اظهار داشت: سیاست تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی اشتباه‌ترین و غلط‌ترین تصمیم اقتصادی کشور طی دو دهه گذشته است.

وی بیان کرد: نتیجه آن سیاست غلط این شد که ده‌ها میلیارد دلار از سرمایه‌های مردم ما به صورت رانت نصیب برخی از افراد شد. بسیاری از افراد با استفاده از این رانت و فساد مرفه شدند و به تعبیری بار خودشان را بستند.

عضو هیئت رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کسانی که بار خودشان را با ارز ۴۲۰۰ تومانی بستند، الان حق ندارند به سیاست جدید اقتصادی دولت برای عادلانه کردن نظام توزیع یارانه‌ها انتقاد کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آن وضعیت یعنی تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی دیگر نمی‌توانست ادامه پیدا کند و دولت سیزدهم جرأت و شجاعت به خرج داد تا تصمیم اشتباه دولت سابق را اصلاح کند.

دهنوی اظهار داشت: البته اگر اجرای طرح جدید اقتصادی دولت سیزدهم نواقصی داشته باشد، ما به دولت تذکر می‌دهیم که ایرادات را برطرف کند و نظارت می‌کنیم که این طرح به درستی اجرا شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اصل تصمیم دولت برای جراحی اقتصادی حتماً درست است و مجلس شورای اسلامی از آن حمایت می‌کند. دولت سیزدهم در حال جبران اشتباهات دولت گذشته و دولت روحانی وضعیت کشور را به اینجا رسانده است.

وی با بیان اینکه دولت روحانی باعث بیماری اقتصادی شد و کشور نیاز به جراحی اقتصادی دارد، گفت: دولت سابق جرأت و جسارت لازم برای جراحی اقتصادی نداشت، اما الان دولت سیزدهم با شجاعت به این موضوع ورود کرده است و مجلس هم از این اقدام دولت حمایت می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۲۲۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان