//
کدخبر: ۳۵۰۹۳۶ //

اعلام شماره‌های پاسخگویی به سؤالات مردم در خصوص دهک‌بندی یارانه‌ها

روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای از راه‌اندازی شماره‌های پاسخگویی برای رفع دغدغه‌های مردم در خصوص موضوع مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها خبر داد.

اعلام شماره‌های پاسخگویی به سؤالات مردم در خصوص دهک‌بندی یارانه‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای از راه‌اندازی شماره‌های پاسخگویی برای رفع دغدغه‌های مردم در خصوص موضوع مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها به‌شرح زیر خبر داد:

1 ـ افرادی که به‌هرنحوی از سال 93 به بعد برای یارانه‌ها ثبت‌نام نکرده و یا از قلم افتاده بودند، لازم است در سامانه‌ای که قرار است سازمان هدفمندی یارانه‌ها در دسترس قرار دهد ثبت‌نام کنند؛ جزئیات بیشتر در این زمینه در اختیار سازمان هدفمندی قرار دارد.

2 ـ افرادی که به‌هرنحو به دهک‌بندی خود اعتراض دارند می‌توانند از طریق سامانه جامع رفاه ایرانیان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌آدرس https://hemayat.mcls.gov.ir اعتراض خود را ثبت کنند و اگر اطلاعات اعلامی تأیید شود یارانه آنها جبران خواهد شد.

3 ـ شماره تلفن 0216369 و شماره گویای 09200006369 مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخگویی به سؤالات در این زمینه در اختیار مردم گذاشته می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۹۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان