//
کدخبر: ۳۵۰۱۲۲ //
‍ ‍ در بازدید رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از شرکت کشت و صنعت نازگل عنوان شد؛

نظارت بر شبکه توزیع روغن تشدید خواهد شد/ این اطمینان را به مردم می‌دهیم که روغن مورد نیاز بازار را تامین خواهیم کرد

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ظهر امروز پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به همراه مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از شرکت کشت و صنعت نازگل بازدید بعمل آوردند.

 نظارت بر شبکه توزیع روغن تشدید خواهد شد/ این اطمینان را به مردم می‌دهیم که روغن مورد نیاز بازار را تامین خواهیم کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس شهریار قاسمی طی این بازدید از نزدیک روند تولید روغن خوراکی و صنف و صنعت را در این واحد تولیدی بررسی نمود.

در ابتدای این بازدید مهندس فرخی مدیر تنظیم کیفیت شرکت نازگل به ارائه گزارشی از روند تولید روغن در این شرکت پرداخت و گفت: خوشبختانه روند تولید روغن در شرکت نازگل از رویه مطلوبی برخوردار است و ذخیره سازی دانه های روغنی نیز در شرکت نازگل به شکل مطلوبی انجام شده و در جریان است.

photo_2022-05-05_12-46-21

مهندس فرخی در ادامه ضمن تاکید بر روند مطلوب تولید روغن در شرکت نازگل افزود: با توجه به تامین وسیع دانه های روغنی در شرکت نازگل این اطمینان را به مردم می دهیم که هیچگونه کمبودی در زمینه تولید روغن خوراکی و صنف وجود ندارد و روند تولید این شرکت با تمام ظرفیت در حال انجام است.

مهندس شهریار قاسمی نیز در این بازدید ضمن تاکید بر تشدید نظارت بر روند توزیع شبکه توزیع روغن در سطح استان گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته توسط شرکت نازگل جهت تامین دانه های روغنی و وضعیت مطلوب تامین دانه های روغنی و ذخیره سازی آن در شرکت نازگل،تشدید نظارت‌ها بر شبکه توزیع روغن الزامی است و با تشدید نظارت‌ها به زودی بازار روغن متعادل خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۱۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان