//
کدخبر: ۳۴۹۹۴۹ //

پیش بینی قیمت اتریوم تا پایان اردیبهشت

اتریوم هم مانند بیت کوین، تلاش می کرد از مقاومت ۲۹۰۰ دلاری عبور کند. هرچند، در برخورد با مقاومت ۲۸۸۰ دلاری ناکام ماند و روند کاهشی جدیدی را آغاز کرد.

پیش بینی قیمت اتریوم تا پایان اردیبهشت
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از شکست قیمت زیر سطوح حمایتی ۲۸۵۰ و ۲۸۲۰ دلاری، قیمت به شدت به زیر سطح فیبوی اصلاحی ۵۰% حرکت صعودی ۲۷۱۸ دلار به ۲۸۸۱ دلار سقوط کرد. در نمودار ساعتی جفت ارز ETH/USD نیز می بینیم که پایین تر از یک کانال صعودی کلیدی با حمایتی نزدیک به ۲۸۲۰ دلار قیمت شکسته شده است.

اتر اکنون با قیمتی زیر ۲۸۲۰ دلار (۲۷۹۵ دلار در این لحظه) و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (یک ساعته) معامله می شود. در مسیر صعودی، نزدیک ترین مقاومت در حدود تراز ۲۸۰۰ دلار و یک خط روند نزولی متصل در همان نمودار قرار دارد. مقاومت بعدی نیز نزدیک به سطح ۲۸۲۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (یک ساعته) ملاحظه می شود.

حرکتی قاطع بالاتر از مقاومت ۲۸۲۰ دلاری می تواند آغازگر یک حرکت صعودی ثابت به سمت مقاومت ۲۸۸۰ دلاری باشد. هر گونه افزایش بیشتر ممکن است راه را برای حرکت بالاتر از تراز ۲۹۲۰ دلاری هموار کند.

ولی اگر اتریوم نتواند بالاتر از مقاومت ۲۸۲۰ دلاری به قدرت کافی برسد، احتمالاً به حرکت خود ادامه داده و به اولین حمایت در نزدیکی منطقه ۲۷۵۰ دلاری برخورد می کند.

حمایت مهم بعدی نیز نزدیک به سطح ۲۷۲۰ دلار می باشد. در صورت ادامه روند نزولی به زیر حمایت ۲۲۲۰ دلاری، مومنتوم نزولی قیمت افزایش یافته و با ریسک حرکت به سمت ۲۶۰۰ دلار مواجه می شود.

 اندیکاتورهای تکنیکال

MACD ساعتی برای جفت ارز ETH/USD در منطقه نزولی شتاب خود را از دست می دهد.

RSI ساعتی برای جفت ارز ETH/USD اکنون پایین تر از سطح ۵۰ است.

حمایت  اصلی: ۲۷۲۰ دلار

مقاومت اصلی: ۲۸۲۰ دلار

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۹۹۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان