//
کدخبر: ۳۴۸۲۰۶ //
معاون وزیر کار:

در سهام عدالت انحراف رخ داد

نشست معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تعاونگران استان البرز، درخصوص دستاوردهای بخش تعاون و بررسی مسائل تعاونی‌ها یکم اردیبهشت در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.

در سهام عدالت انحراف رخ داد
به گزارش فرتاک نیوز،

در این نشست، مهدی مسکنی معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به البرز عنوان کرد: سیاست ما بر این بود که مراکز نوآوری در دل ادارات کل تشکیل شود، زیرا تعاون یک اداره نیست بلکه یک پایگاه مردمی است و مردم از طریق آن باید با تعاملاتی که انجام می‌دهند مشکلات خود را حل کنند.

وی ادامه داد: مطالبه مقام معظم رهبری از ملت و دولت یک ماموریت اداری نیست بلکه جهاد است، بدین معنا که تعاون قسمتی از اقتصاد است و رهبر انقلاب چنین خواسته که 25 درصد تولید ناخالص در این بخش صورت بگیرد.

مسکنی توضیح داد: یک سری افراد در جامعه قبول ندارند که دارایی ملت باید دست خود ملت باشد، درحالی که تعاون یعنی واگذاری اموال ملت به دست خودشان؛ بزرگترین انحراف نیز در سهام عدالت اتفاق افتاد که این مسئله باید با استحکام، همدلی و اعتماد به نفس کامل اصلاح شود.

وی افزود: تاکنون سه هزار و 300 میلیارد تومان پول در بخش تعاون کارسازی شده است، خط اعتباری 2000 میلیارد از آن در بانک توسعه و تعاون برقرار است و 1300 میلیارد تومان نیز در بخش مشاغل خانگی و روستایی که اعتبارات آن اسفند ماه سال گذشته دریافت شد.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ضمن بیان اینکه باید با همکاری هم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم، تصریح کرد: تعاونگران فعالان حوزه جهاد اقتصادی کشور هستند که متاسفانه مشکلاتی را در پیش رو دارند، هدف ما این است که در سیاست گذاری‌هایی که در مرکز انجام می‌شود این مشکلات را در قالب ارتباطات گوناگون و تفاهم نامه‌هایی که نوشته می‌شود پیگیری و بررسی کنیم و هرآنچه که می‌توانیم در بخش تعاون در مسیر رفع موانع اعتباری گام برداریم.

وی ادامه داد: در سفر به استان البرز قصد داشتیم تا از شهر جدید هشتگرد و مسائل و مشکلات تعاونی مسکن در این حوزه با توجه به اقدامات دولت به صورت میدانی بازدید داشته باشیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۸۲۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان