//
کدخبر: ۳۴۸۱۹۳ //

صعود ادامه دار بیت کوین

با از سرگیری افزایش بازدهی ایالات متحده، نرخ طلا کاهش یافت.

صعود ادامه دار بیت کوین
به گزارش فرتاک نیوز،

با افزایش بازدهی خزانه داری امریکا که با تقاضای امن ناشی از جنگ جاری در اوکراین و تأثیر بالقوه آن بر اقتصاد جهانی مقابله کرد، طلا صبح پنجشنبه در آسیا کاهش یافت.

معاملات آتی طلا با ۰.۱۳ درصد کاهش به ۱۹۵۳ دلار رسید. دلار که به طور معمول معکوس به طلا حرکت می‌کند، روز پنجشنبه افزایش یافت.

شاخص بازدهی خزانه داری ۱۰ ساله امریکا پس از کاهش از بالاترین سطح سه ساله در روز چهارشنبه به روند صعودی بازگشت. بازده اوراق قرضه امریکا بیش از انتظارات مبنی بر افزایش شدید نرخ بهره توسط فدرال رزرو افزایش یافته است.

سرمایه‌گذاران اکنون منتظر نظرات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو و کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا هستند که در یک رویداد صندوق بین‌المللی پول در اواخر روز سخنرانی خواهند کرد. اندرو بیلی، رئیس بانک انگلستان، یک روز بعد سخنرانی خواهد کرد.

برایان لان، مدیرعامل GoldSilver Central به رویترز گفت: «از آنجایی که سطح بحرانی ۲۰۰۰ دلار شکسته نشده است، مردم شاید تصمیم گرفته‌اند که سود ببرند. و وجوه را به سهام یا حتی اسناد خزانه کوتاه‌مدت منتقل کنند.»

لان افزود: طلا در کوتاه مدت به دنبال تثبیت خواهد بود و درحال‌حاضر در حدود ۱۹۴۰ تا ۱۹۶۰ دلار در هر اونس است.

صعود برای سه روز متوالی

بیت کوین برای سومین روز متوالی بالاتر حرکت کرد و در حدود ۴۱هزار و ۵۰۰ دلار تغییر کرد. یک حرکت نزولی در نمودار روزانه بیت کوین از دست رفته است که می‌تواند خریداران کوتاه مدت را فعال نگه دارد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۸۱۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان