//
کدخبر: ۳۴۸۰۹۳ //

پیش بینی بازار سکه اول اردیبهشت

برخی از تحلیلگران معتقدند سکه در صورتی می تواند رشد کند که نرخ دلار بالای محدوده 27 هزار و 800 تومان تثبیت شود و قیمت اونس طلا هم مرز 1950 دلار را از دست ندهد .

پیش بینی بازار سکه اول اردیبهشت
به گزارش فرتاک نیوز،

قیمت سکه روز گذشته به روند کاهشی خود ادامه داد . فلز گران بهای داخلی روز سه شنبه 130 هزار تومان و دیروز 30 هزار تومان از ارزش خود را از دست داد. افت قیمت سکه در روز چهارشنبه در حالی اتفاق افتاد که قیمت دلار صعود کرد و  توانست به مرز مقاومتی 27 هزار و 800 تومان نزدیک شود.

حباب سکه بالای 4 درصد

ارزش ذاتی سکه روز گذشته در محدوده 12 میلیون و 752 هزار تومان قرار داشت و حباب سکه بالای 4 درصد بود.  حباب سکه از نگاه بسیاری از معامله گران نشان می دهد که بازار با تقاضای مازاد روبرو شده  است .

این به آن معناست که احتمال وقوع نوسان غیرمنطقی در بازار سکه  زیاد  شده است. معامله گران معتقدند که حباب سکه بزرگ شده و همچنان ظرفیت افت در بازار فلز گران بهای داخلی وجود دارد.

سکه دست به دامن طلا و دلار

برخی از تحلیلگران معتقدند سکه در صورتی می تواند  رشد کند که نرخ دلار بالای محدوده 27 هزار و 800 تومان تثبیت شود و قیمت اونس طلا هم مرز 1950 دلار را از دست ندهد .

معامله گران می گویند دیروز تحرک قابل توجه خریداران و فروشندگان در بازار سکه نبود و بازار وارد فاز احتیاط شده بود. با وجود چنین جوی می توان احتمال داد که میزان نوسان سکه در روز جاری چندان زیاد نباشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۸۰۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان