//
کدخبر: ۳۴۷۹۳۸ //

در فضای مجازی گول تبلیغات محصولات آرایشی و بهداشتی را نخورید

رئیس پلیس فتای استان زنجان گفت: شخصی که با درج آگهی دروغین در شبکه‌های اجتماعی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

در فضای مجازی گول تبلیغات محصولات آرایشی و بهداشتی را نخورید
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ سیداحمد موسوی در گفت‌وگویی، اظهار کرد: یکی از شهروندان زنجانی با در دست داشتن شکوائیه ضمن مراجعه به این پلیس، مدعی شد که برای خرید محصولات بهداشتی و آرایشی به صفحه اینستاگرامی مراجعه و پس از انتخاب محصول مورد نظر و پرداخت مبلغ، فروشنده از ارسال کالا خودداری کرده و پاسخ‌گوی تماس‌ وی نیست.

وی با بیان اینکه برابر بررسی و اقدامات فنی، متهم به هویت معلوم در استان‌ زنجان مورد شناسایی قرار گرفت، تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی، متهم به همراه ادله‌های دیجیتالی به پلیس فتای استان زنجان انتقال داده شد.

این مسئول انتظامی افزود: متهم پس از روبه‌رو شدن با مستندات به چندین فقره کلاهبرداری با این شگرد در فضای مجازی اعتراف کرده که با راه‌اندازی کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرامی با درج تصاویر محصولات آرایشی برند معروف و نیز به بهانه طرح‌های تخفیفی، شهروندان را ترغیب به پرداخت مبلغ اجناس خریداری شده، قبل از ارسال کالا کرده است.

موسوی به شهروندان توصیه کرد به تبلیغات فروش محصولات آرایشی و بهداشتی در فضای مجازی توجه نکنند و هرگونه مواد بهداشتی را از داروخانه‌ها و یا فروشگاه‌های معتبر تهیه کنند.

رئیس پلیس فتای استان زنجان با بیان اینکه بررسی‌ها نشان می‌دهد، کلاهبرداران با سوء‌استفاده از فضای مجازی در صدد عرضه و فروش محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و خارج از نظام چرخه وزارت بهداشت هستند، خاطرنشان کرد: افرادی که بدون داشتن مجوزهای قانونی و با تبلیغات اغواکننده اقدام به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز از طریق فضای مجازی بالاخص شبکه‌های اجتماعی کنند، برابر قانون برخورد خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۷۹۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان