//
کدخبر: ۳۴۶۵۷۸ //
معاون بازرسی و حمایت از حقوق کنندگان سازمان صمت خبر داد؛

۱۲۵۲۰ مورد بازرسی با جریمه بیش از ۳۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در ایام نوروز

معاون بازرسی و حمایت از حقوق کنندگان سازمان صمت از اجرای 12520 مورد بازرسی با جریمه بیش از 31 میلیارد و 700 میلیون ریال در ایام نوروز خبر داد.

 12520 مورد بازرسی با جریمه بیش از 31 میلیارد و 700 میلیون ریال در ایام نوروز
به گزارش فرتاک نیوز،

 در راستای اجرای طرح نظارتی خدمات سفر ویژه نوروز 1401، این سازمان طی نشست های متعدد با دستگاههای عضو کمیته نظارت و تنظیم بازار از تاریخ 15 اسفند ماه لغایت 15 فروردین ماه سالجاری توانست در سطح شهرستان کرمانشاه ضمن برگزاری بیش از 475 مورد بازرسی در قالب گشت مشترک از صنوف مرتبط با گردشگری تعداد 61 مورد پرونده تخلفاتی تشکیل دهد.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در ادامه به انجام 115 مورد بازرسی از اماکن گردشگری و اقامتی استان اشاره کرد و افزود: طی بازرسی‌های به‌عمل‌آمده از پارکینگ‌های اماکن گردشگری زیر نظر اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری استان مشاهده گردید که مبالغ دریافتی بسیار بالاتر از قیمت مصوب سازمان حمایت بوده که تعداد 20 پرونده تحت عنوان گران‌فروشی برای این واحدها تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال ‌شده است.

بیگلری همچنین از تعداد 143 مورد بازرسی از رستوران ها،چلوکبابی ها و تالارهای پذیرایی خبر داد و افزود: در بازرسی های انجام شده از مراکز تهیه غذا تعداد 26 فقره پرونده تخلفاتی تشکیل و به تعزیرات ارجاع شد.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصدف کنندگان این سازمان در ادامه تاکید کرد: همچنین در شهرستانهای اسلام آباد غرب،صحنه،جوانرود و روانسر تعدادی از بازرسی ها با حضور رییس سازمان صمت استان انجام شده است.

وی در پایان افزود: از 15 اسفندماه لغایت 15 فرودین ماه سالجاری بیش از 12هزارو 520 فقره بازرسی انجام شده که در این راستا672 پرونده تخلفاتی در مجمع به ارزش ریالی 31 میلیارد و 764 میلیون و958 هزارو 600 ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات ارجاع شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۶۵۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان