//
کدخبر: ۳۴۶۵۰۱ //

نوسانات اندک در بازار / تقویت بازار رمزارزها

امروز نیز تنش‌های حمله روسیه به اوکراین موتور محرکه طلا در بازارهای جهانی بود.

نوسانات اندک در بازار / تقویت بازار رمزارزها
به گزارش فرتاک نیوز،

در حالی که ارزش دلار به دلیل احتمال افزایش شدید نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا روندی صعودی یافته است، با این حال طلا هنوز به عنوان پناهگاه امن مورد توجه بازیگران بازار به شمار می‌رود. امروز هر اونس طلا در 1929.52 دلار بود. طلای آمریکا با 0.3 درصد کاهش به 1931.90 دلار رسید.

ارزش دلار آمریکا در برابر سبدی از ارزها به بالاترین حد خود در دو سال اخیر رسید و با حمایت از اظهارات تندخویانه چندین سیاستگذار فدرال رزرو که خواستار افزایش سریعتر نرخ بهره برای مهار تورم سریع هستند، به بهترین هفته خود در یک ماه گذشته رسید. به صورت کلی دلار قوی تر باعث می شود طلا برای دیگر دارندگان ارز جذابیت کمتری داشته باشد.

بازدهی شاخص 10 ساله خزانه داری آمریکا در معاملات قبل به بالاترین حد خود در سه سال اخیر رسید و هزینه فرصت نگهداری شمش بدون بازده را افزایش داد.

 
 

 

gold

تقویت بازار ارزهای دیجیتالی

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که بیت‌کوین/دلار آمریکا به پایین‌ترین سطح ۱۲ روزه ۴۳هزار و ۸۰۱ دلاری رسیده است که بیش از ۷ درصد از بالاترین قیمت ماه گذشته کاهش داشته است.

 
 

این حرکت محرک های مثبت در قالب خریدهای تازه از MicroStrategy و Terra را به چالش کشید، اما تحلیلگران در عوض به عوامل کلان به عنوان تقویت کننده بالقوه بعدی قیمت بیت کوین توجه داشتند.

Screen Shot 1401-01-19 at 13.58.33

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۶۵۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان