//
کدخبر: ۳۴۵۹۵۵ //

پرواز ۲۹ هزار واحدی بورس

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۲۹ هزار واحدی روبرو شد.

پرواز ۲۹ هزار واحدی بورس
به گزارش فرتاک نیوز،

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 10میلیارد و 813میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 5هزار و 708میلیارد تومان در بیش از 530هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 29 هزار و 859واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 461هزار و 966واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین شد و در مقابل شرکت‌های سرمایه‌گذاری دارویی تامین، بانک اقتصاد نوین و حمل و نقل بین‌المللی خلیج فارس با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 3میلیارد و 577میلیون ورقه به‌ارزش 3هزار و 98میلیارد تومان در 283هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 315واحد رشد کرد و در ارتفاع 19هزار و 633واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پلیمر آریا ساسول، فولاد هرمزگان جنوب و پتروشیمی تندگویان و در مقابل شرکت‌های بیمه اتکایی ایرانیان، فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال و صنعتی مینو بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۵۹۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان