//
کدخبر: ۳۴۳۸۷۶ //

موافقت مجلس با دو فوریت طرح تمدید زمان تحویل قیر سال ۱۴۰۰

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی دو فوریتی طرح تمدید زمان تحویل قیر سال ۱۴۰۰ تا پایان شهریور ماه سال آینده موافقت کردند.

موافقت مجلس با دو فوریت طرح تمدید زمان تحویل قیر سال ۱۴۰۰
به گزارش فرتاک نیوز،

نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۲ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی با ۱۷۸ رأی موافق، ۱۶ رأی مخالف و یک رأی ممتنع از مجموع ۲۰۹ نماینده حاضر در جلسه با بررسی دو فوریتی طرح تمدید زمان تحویل قیر سال ۱۴۰۰ موافقت کردند.

سید کاظم دلخوش در این باره، گفت: در زمان بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ تغییراتی در بند (ز) تبصره ۱ ماده واحده این لایحه صورت گرفت و قرار شد قیر توزیع شود.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وزیر نفت به صورت مکتوب متعهد شد تا قیمت وکیوم باتوم (قیر) افزایش پیدا نکند و به روستاها و مدارس اختصاص داده شود، اما وزارت راه و شهرسازی تنها ۸۰ درصد این موضوع را اجرا کرده و ۲۰ درصد آن مانده و بنیاد مسکن نیز ۸۰ درصد آن را به انجام نرسانده است.

وی تاکید کرد: شهرداری‌ها و سازمان نوسازی مدارس قانون را به درستی اجرا نکرده‌اند. بنابراین و برای حل مشکل روستاها و شهرها در این طرح آوردیم که مهلت اجرای آن تا ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۱ تمدید شود تا قیر در راه‌های اصلی و فرعی روستایی استفاده شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۳۸۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان