//
کدخبر: ۳۴۳۴۶۹ //

رشد ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۱۱هزار واحدی روبرو شد.

  رشد ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس
به گزارش فرتاک نیوز،

 در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 7میلیارد و 614میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 4هزار و 624میلیارد تومان در بیش از 452هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 11779واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 348هزار و 348واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های معدنی و صنعت چادرملو، پالایش نفت تهران و پالایش نفت اصفهان شد و در مقابل شرکت‌های خدمات انفورماتیک، آلومینیوم ایران و تامین سرمایه نوین با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 3میلیارد و 576میلیون ورقه به‌ارزش 3هزار و 149میلیارد تومان در 237هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 124واحد رشد کرد و در ارتفاع 18هزار و 270واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس و پالایش نفت لاوان و در مقابل شرکت‌های صنعتی مینو، سرمایه‌گذاری صبا تامین و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۳۴۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان