//
کدخبر: ۳۴۲۹۸۹ //

دلار کاهشی می شود؟

بازار ارز تهران هفته گذشته افت و خیز چشمگیری از خود نشان نداداما معامله گران قیمت دلار را برای امروز ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ چگونه پیش بینی کرده اند؟

دلار کاهشی می شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

بازار ارز تهران هفته گذشته افت و خیز چشمگیری از خود نشان نداد و نرخ دلار با نوسان اندک در محدوده ۲۶ هزار و ۱۰۰ تا ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.

 ردپای گروسی در بازار ارز

روز گذشته در کانال های تلگرامی نرخ دلار چند منبع اعلام کردند مذاکرات برجام به ایستگاه پایانی رسیده و احتمالا تا پایان هفته توافق هسته ای انجام شود با این وجود قیمت دلار نسبت به این اخبار واکنش محسوسی نشان نداد.

از طرفی برخی تحلیلگران به سفر گروسی به تهران اشاره می کردند و می گفتند این سفر می تواند بر روی نتایج مذاکرات تاثیر بگذارد و اگر ایران با آژانس به توافق دست پیدا کند این امر می تواند فروش دلار را افزایش دهد. بنابراین بازار ارز تهران در شرایط کنونی بیشتر در حالت آماده باش و انتظار به سر می برد. معامله گران بازار ارز معتقدند در صورت شکست محدوده ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومانی حتی احتمال افت دلار تا ابتدای کانال ۲۵ هزار تومانی وجود خواهد داشت.

پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم

قیمت درهم در معاملات پشت خطی روز گذشته بر روی ۷ هزار و ۱۵۵ تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت معاملات نقدی روز پنجشنبه ۱۵ تومان رشد کرده بود. بنابراین از مسیر قیمت درهم ، نرخ دلار امروز صعودی است.

پیش بینی قیمت دلار از مسیر بازار فردایی

قیمت دلار فردایی در معاملات پشت خطی دیشب بر روی ۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت دلار در معاملات پشت خطی چهارشنبه شب ۸۰ تومان رشد کرده بود. قیمت دلار در معاملات پشت خطی چهار شنبه شب بر روی ۲۶ هزار و ۱۲۰ تومان قرار داشت.

پیش بینی قیمت دلار از کانال هرات

در معاملات پشت خطی دلار هرات دیشب با ۲۵ هزار و ۲۷۰ تومان معامله شد که نسبت به قیمت چهارشنبه شب ۲۰ تومان رشد را نشان می دهد. چهار شنبه شب در معاملات پشت خطی قیمت دلار بر روی ۲۵ هزار و ۲۵۰ تومان قرار داشت. بدین ترتیب در بازار هرات معامله گران به استقبال افزایش قیمت دلار رفتند. در واقع معامله گران دلار پیش بینی کردند که قیمت دلار در بازار ارز امروز شنبه ۱۴ اسفند بالا می رود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۲۹۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان