//
کدخبر: ۳۴۲۹۷۶ //

نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو ( ۱۴ اسفند)

سی و سومین مرحله فروش فوری ایران خودرو برگزار شد. در این مرحله برای اولین بار طرحی با عنوان حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا شد که تنها مادران با شرایط ویژه قادر به ثبت نام بودند.

نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو ( ۱۴ اسفند)
به گزارش فرتاک نیوز،

سی و سومین فروش فوق العاده ایران خودرو با عرضه 4 محصول پژو پارس، پژو پارسTU5، پژو 207 دستی با سقف شیشه‌ای و دنا پلاس توربو اتوماتیک از سه شنبه هفته گذشته آغاز شد و تا روز پنجشنبه ادامه داشت. نکته متفاوت در این مرحله عرضه بخشی از خودروها تحت طرحی با عنوان حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بود.

در این طرح که مرحله اول آن برگزار شده بود در راستای حمایت از افزایش جمعیت، مادرانی که دومین فرزند خود را از تاریخ 19/08/1400 به دنیا آورده بودند قادر به ثبت نام بودند. برای این طرح ظرفیتی در نظر گرفته شده که در صورتی که تعداد متقاضیان بیش از آن باشد، تخصیص خودرو در قالب قرعه کشی صورت می پذیرد.

بر اساس آمارهای اولیه در این مرحله بیش از پنج میلیون نفر ثبت نام کرده‌اند.

امروز قرعه کشی این مرحله ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد و نتایج پس از تایید بر روی سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir قرار خواهد گرفت. منتخبین قرعه کشی حداکثر 72 ساعت پس از اعلام نتایج باید وجه خودرو را پرداخت کنند.

همچنین اعلام نتایج منتخبین طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت حداکثر 3 روز پس از دریافت استعلام از مراجع ذی صلاح در سایت فروش ایران خودرو اعلام خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۲۹۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان