//
کدخبر: ۳۴۲۴۹۱ //

قیمت مصوب برنج اعلام شد

مدیر کل غله و‌خدمات بازرگانی استان تهران گفت: برای ایام پایانی سال ۳ هزار تن برنج تایلندی و ۴ هزار تن برنج هندی توزیع می شود، علاوه بر این ارقام, بالغ بر هزار تن برنج هندی و پاکستانی در میادین میوه و تره بار توزیع خواهد شد.


قیمت مصوب برنج اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

عباس ارشدی مدیر کل غله و‌خدمات بازرگانی استان تهران در حاشیه جلسه پرسش و پاسخ تلفنی با مردم اظهار داشت: شرکت بازرگانی دولتی ایران به طور مستقیم درباره مسائل و مشکلات مربوط به تامین کالاهای اساسی برنج، شکر، روغن، کیفیت آرد و نان با مردم و واحد های صنفی و تولیدی به طور مستقیم از طریق سامانه "سامد" گفتگو و به مسائل آنها رسیدگی می‌کند.

وی افزود: شرکت بازرگانی دولتی ایران وظیفه تامین و تولید کالاهای اساسی را برعهده دارد و بر اساس اعلام ستاد تنظیم بازار سهمیه ها را توزیع می کند؛ در این مقطع زمانی نیز برای استان  تهران 3 هزار تن برنج تایلندی و 4 هزار تن برنج هندی در نظر گرفته شده است که علاوه بر این رقم بالغ بر هزار تن برنج هندی و پاکستانی در میادین میوه و تره بار توزیع می‌شود.

ارشدی گفت : مهم ترین خواسته  مردم برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز خود در بخش برنج است که در ماه های گذشته افزایش قیمت قابل ملاحظه ای داشته است اما باید توجه داشت که کمبودی وجود ندارد.

مدیر کل غله و‌خدمات بازرگانی استان تهران در اراتباط با وضعیت تامین کالاهای اساسی مورد نیاز شب عید گفت: قیمت مصرف کننده برنج تایلندی 12500، تومان، برنج هندی 24 هزار تومان  و برنج پاکستانی 25 هزار تومان تعین شده است که امیدواریم در کنترل قیمت ها در بازار برنج موثر باشد.

وی تصریح کرد: برای تامین مصارف شکر خانوار استان تهران به اندازه 2500 تن سهمیه در نظر گرفته شده که هم اینک نیز در حال توزیع است؛ قیمت این محصول به صورت بسته بندی شده حدود 15000 تومان است و برای بخش صنف و صنعت هم با توجه به نزدیکی به ایام پایانی سال به قیمت 12535 تومان به صورت فله توزیع می‌شود.

ارشدی گفت:واحد های صنف و صنعت برای دریافت شکر مورد نیاز می‌توانند به وزارت جهاد کشاورزی استان‌ها و شهر‌های خود مراجعه کنند و این محصول را با قیمت مصوب یاد شده دریافت کنند.

وی تصریح کرد: 250 تن هم شکر برای زنبورداران استان تهران در نظر گرفته شده است که آنها نیز می توانند این محصول را با قیمت مصوب  خریداری کنند.

قیمت روغن نباتی تغییری ندارد

ارشدی گفت:روغن خام مورد نیاز کارخانه های تولید روغن نباتی تامین شده و این صنایع کمبود برای تولید و عرضه محصولات در ایام پایانی سال  مواجه نخواهند بود و  روغن نباتی بدون تغییر قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: از لحاظ موجودی کالاهای اساسی مورد نیاز استان تهران در وضعیت مطوبی قرار داریم و نگرانی بابت تامین مصارف خانوار در ایام پایانی سال وجود ندارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۲۴۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان