//
کدخبر: ۳۴۱۰۲۷ //

مشمولان جامانده از سود سهام عدالت، شماره شبا معتبر اعلام کنند

بر اساس شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، مشمولان جامانده از سود سهام عدالت، شماره شبا معتبر اعلام کنند.

 مشمولان جامانده از سود سهام عدالت، شماره شبا معتبر اعلام کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

 شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: براساس آخرین آمارها بیش از 2 میلیون و 300 هزار سهامدار مشمول سهام عدالت، سود سهام سال 1398 خود را دریافت نکرده اند که این افراد باید هر چه زودتر اقدام به اعلام شماره شبای خود کنند.

گفتنی است، محمد باغستانی درمورد واریز سود سهام عدالت سال 1399، توضیح داد: بر اساس آخرین محاسبات، سود سهام  منتهی به 29 اسفندماه سال 1399 مشمولان سهام عدالت حدود 550 هزار تومان است اما پرداخت این مبلغ منوط به مبالغی که شرکت های سرمایه پذیر به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز می کنند، خواهد بود.

وی با بیان اینکه برخی از شرکت های سرمایه پذیر اقدام به افزایش سرمایه کرده اند، افزود: مبالغ افزایش سرمایه از سود تقسیمی کسر خواهد شد اما سهام جدید به سهامداران تعلق خواهد گرفت. اگر شرکت های سرمایه پذیر سود سهام خود را در زمان مقرر به حساب سمات واریز کنند، پرداخت سود در یک مرحله انجام می شود اما در غیر اینصورت، واریز سود بیش از یک مرحله به طول می انجامد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۱۰۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان