//
کدخبر: ۳۴۰۹۴۱ //

حقوق کارگران بر اساس تورم تعیین شود

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین گفت: اگر در سال آینده ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف شود جامعه کارگری با مشکلات بیشتری در حوزه معیشت دست و پنجه نرم خواهد کرد؛ انتظار داریم شورای‌عالی کار تلاش کند تا حقوق کارگران بر اساس تورم تعیین شود.


حقوق کارگران بر اساس تورم تعیین شود
به گزارش فرتاک نیوز،

عیدعلی کریمی در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قزوین که امروز دوشنبه ۲۵ بهمن که در محل اداره کار قزوین برگزار شد، اظهار کرد: پذیرش مسئولیت در دوره کنونی سخت است اما بخش کارگری در خدمت مدیران است تا بتوانیم مشکلات جامعه کارگری را حل کنیم.

وی ادامه داد: در مردمی بودن دولت شک نداریم ولی امروزه تورم در جامعه بیداد می‌کند و یک کارگر با چهار یا پنج میلیون تومان درآمد نمی‌تواند زندگی کند؛ باید پنج میلیون تومان به وزیر بدهیم تا برای یک خانواده چهار نفره هزینه کند.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین تأکید کرد: امروزه سبد یک خانواده چهار نفره هشت میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است اما در واقعیت این رقم ۱۱ میلیون تومان نیز برآورد شده است بنابراین انتظار داریم شورای‌عالی کار تلاش کند تا حقوق کارگران بر اساس تورم تعیین شود. اگر در سال آینده ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف شود جامعه کارگری با مشکلات بیشتری در حوزه معیشت دست و پنجه نرم خواهند کرد.

«پاسخگویی» افتخار دولت سیزدهم است

حبیب‌الله جلیلی، مدیرکل امور استان‌های وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز در این مراسم اظهار کرد: مسئولین ادارات استان تکه‌ای از پازل حاکمیتی در قزوین به شمار می‌روند؛ همیشه گفته می‌شود «این نیز بگذرد» اما چگونه گذشتن اهمیت بسیاری دارد. مسئولین باید برای رضای خدا گام بردارند و قبل از این که در آخرت به حساب آنان رسیدگی شود در دوران مدیریتی خود به حساب خود رسیدگی کنند.

مدیرکل امور استان‌های وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: «پاسخگویی» افتخار دولت سیزدهم، وزارت مردم و وزارت انقلاب است و در آن انفعال راه به جایی نخواهد برد این دولت بر تکریم مردم تکیه کرده و از آنان حمایت خواهد کرد؛ در این میان نحوه ارتباط گیری با مردم نقطه عطفی در زندگی مدیران است و در کارنامه اعمال آنان ثبت و ضبط خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۰۹۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان